“Dålig service”

Monster Bar & Steakhouse
Rankad som nr 183 av 956 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Beskrivning: Monster Bar & Steakhouse är Malmös första moderna amerikanska steakhouse. Här står köttet i fokus tillsammans med mysig inredning, varma färger, goda smaker, känsla och atmosfär. Maten är rejäl och tillagad från grunden av förstklassiga råvaror som tagits hand om väl. Nivån är opretentiös och enkel. Varmt välkommen till ditt andra vardagsrum för att njuta Malmös bästa kött!
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Jättegod mat, dålig service, fick vänta länge tills vi fick maten, ändå så fattades tilltugg. Ej fullsatt när vi var där, vi fick själv hämta drinkar i baren, ingen som kom o frågade om vi önskade ngt mer.
Dyrt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Sommar-natt

Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Sååå gott kött. Vi åt svensk oxfilé, pommes och olika såser. Samt sparris och chilicheesefrites, mums. Trevligt ställe, bra personal, fick smaka lite av deras egna öl, kul och trevligt. Det vinner man på som restaurang. Kostar lite, men betyder mkt för gästen!! Dyr restaurang, men vi tyckte det var värt det!! Vi kommer tillbaka.. tummen upp!!

Datum för besöket: december 2019
Tack Jensan1976svedala
Omdömet skrevs 11 november 2019 från mobil enhet

Trevligt bemötande och riktigt mysig miljö. God förrätt och fantastiskt god huvudrätt. Dock lite för dyrt för att få full pott.

Datum för besöket: november 2019
Tack n1an69
Omdömet skrevs 12 oktober 2019 från mobil enhet

Fruktansvärt dåligt bemötande av restaurangchefen. Bra personal i övrigt som fick be om ursäkt för sin chefs beteende.
God mat.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack patricm2019
Omdömet skrevs 30 september 2019

Mycket god middag. Väl värt att välja kombinationen där man får testa svenskt amerikanskt och asiatiskt kött. Valde rare och det blev suveränt.

Datum för besöket: september 2019
Tack Jonas L

Resenärer som tittade på Monster Bar & Steakhouse tittade också på

Besökt Monster Bar & Steakhouse? Berätta vad du tyckte!