“Fishtacos de lux!”

Casual Street Food
Rankad som nr 71 av 875 Restauranger i Malmö
Kök: Matställe
Omdömet skrevs september 3 2017 från mobil enhet

Mums. De har så goda fishtacos. Med en öl och vitlöks- och persiljepommes till så är kvällen räddad.
Trevlig personal och liten familjär lokal.

1  Tack Katarina. W

Omdömet skrevs september 2 2017

Jag bor i Malmö för ett tag men har hittat det här ställe bara igår. En jättebra överraskning!
Min cheesburger var ju super smakrik! Trevlig atmosfär och lagomt pris!

Tack solces
Omdömet skrevs augusti 18 2017

Ätit denna mat ett antal gånger genom åren .Blir aldrig besviken fisktaco där fisk o mango är supergott tillsammans

Tack Bibbi725
Omdömet skrevs juli 29 2017

Åt fisk tacosås, väldigt god. Vanilj milkshake till, god men för mycket grädde. Rekommenderar stället fast lite för dyrt

Tack 95 089 402
Omdömet skrevs juli 23 2017 från mobil enhet

Blev ett besök på rekommendationer som levde upp till eventuella förväntningar. Trång o lite varmt när vi kom dit. Men det var det värt. Fantastiskt goda burgare.
Ja till och med den godaste jag ätit.
Rekommenderas

Tack Uffeohamn

Resenärer som tittade på Casual Street Food tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Casual Street Food? Berätta vad du tyckte!