“Vilken besvikelse”

Rankad som nr 202 av 967 Restauranger i Malmö
Kök: Franskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla Staden
Beskrivning: Boulebar är drömmen om den där kvällen i en park någonstans kring Marseilles ruffa bakgator. Där folk är sig själva och umgås: över ett glas pastis, över generationer, över en middag och naturligtvis över ett parti boule. Bon Appétit & Bonne Chance.

Inte många rätt. Trevligt med boule men obefintlig service vid banorna. Väl vid måltiden beställde vi deras Cote du Bouf för två personer. Köttet obeskrivligt segt och tillhörande Hasselbackspotatis fick vi skicka ut. Fick ny hasselbackspotatis när vi kämpat oss igenom det av köttet som gick att äta. Även den nya potatisen som kom in var ofärdig.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Christian E
Sara B, Marketing på Boulebar Drottningtorget, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Christian E!

Tråkigt att höra att ni inte är nöjda med upplevelsen, men kul att ni fastnade för att spela boule!
Er feedback är viktig för oss, hör gärna av dig till vår restaurangchef alexander.axelsson@boulebar.se så kan vi prata mer.

Mvh Sara på Boulebar

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Det som var dåligt
Lång vänta tid på maten

Överpris mat som inte värd den summan, som inte var "wow". Mer åt hållen "Okej"

Fick för lite mat för priset, var fortfarande hundring och det var fler av familjen som var det.

Osykad personal

Fick ej spela 1.5 h boul, för vi fick vår mat sen och vi skulle tänka spela boule om 30 min. Sa till servretisen och hennes ord va- Ni ska äta lungt ro, när ni färdiga så kan ni börja spela.

Fick ej Kompromiss av en av familj fick kall hamburgare, fick vänta 15-20 min till få en ny.

Fick ej spela färdigt vår match på boul. Hade ej fått den tiden som vi hade lovat.

Det som var bra

Hade trevlig servetris, som gjorde gott hon kunde

Mysigt ställe där inne och ute.

Goda öl

Nog bättre ta öl ställe o spela boul ihop, för maten är ej värd dem pengarna.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Proessorchaos
Michael O, Owner på Boulebar Drottningtorget, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hejsan! Tack för recensionen och för värdefull feedback. Du får gärna höra av dig till vår manager maria.putak@boulebar.se och berätta mer så att vi kan listan ut vad som blivit fel och hur vi kan gottgöra er. /Vännerna på Boulebar

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Fördyrt! Fattig brunch som kostar jätte mycket! Man betalar 410 kr per pers (för brunch + boule ) + dricka ( även för kaffe) + moms, som blir minst 600kr per pers.

Datum för besöket: juli 2021
Tack BArec2021
Omdömet skrevs 20 juni 2021 från mobil enhet

Väldigt hög ljudnivå. Dålig info om kostnader. Vi frågade om ett barn kunde få lite pommes till kycklingen i stället för potatis, visst fick vi som svar. Fick frågan om vi ville ha pommes till musslor. Ja tack svarade vi, allt detta debiterades utan info om att det inte ingick i priset.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack UllaG60
Omdömet skrevs 30 maj 2021

Super bra, bra service, jättetrevlig personal, god mat, man blir glad av personalens härlighet,jag skulle vilja komma hit igen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack sissib281

Resenärer som tittade på Boulebar Drottningtorget tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Boulebar Drottningtorget? Berätta vad du tyckte!