“Utsökt och omfamnande”

Kök: Skandinaviskt, Vinbar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs juni 11 2017

Personal med omtanke, snabba, vänliga och lyhörda. Vi serverades en utsökt förrätt med bl a vit sparris och ett gott bröd. Huvudrätten bestod av de största musslor vi sett. Liten intim restaurang med det bästa tänkbara i gourmetväg.

Tack Nordtorp

Omdömet skrevs maj 25 2017 från mobil enhet

Bra huvudrätter men servicen glömde bort beställningar, missade besticken m.m. Listan kan göras lång men dem var supertrevliga. Efterrätterna var dem knepigaste kombinationerna som gjorde sötsakerna oätbara

Tack Jessica A
Omdömet skrevs maj 5 2017 från mobil enhet

(gäller småbarnsföräldrar så det var ganska tidigt mao)
2 olika priser på menyn. Vi fick det dyrare. Ok. Ingen dricks. Problemet löst.
Annars mycket bra drycker! Varierande erfarenhet på personalen. Döm om vår förvåning när servitören hävdade att osten kom från husby. Vi gissade vilt på Hyby. Lite charmigt får man säga :-) rekommenderas!

Tack FredrikStehag
Omdömet skrevs maj 5 2017 från mobil enhet

God mat och fantastisk service.
Lunch mellan kl. 13 och 15 är perfekt för oss!
En mycket bra flaska champagne och dagens Kummel med tillbehör gav oss fullständig njutning!
Det är så gott att sitta i denna fina miljö och njuta av ovanstående.
Vi är snart tillbaka igen!

Tack Hans G
Omdömet skrevs april 2 2017 från mobil enhet

Vi, en familj på 4, skulle äta före en show och var i tron att en restaurang med en så kortfattad meny (3 huvudrätter) skulle sätta en ära i att leverera i topp över gästernas förväntning. Tyvärr gick mycket fel. En av fyra portioner var inkomplett vid servering och när vi önskade mer sås var det med viss tveksamhet vi fick mer eftersom det kanske inte skulle räcka till senare gäster. Det var i princip inget fel på maten men det borde känts bättre när man spenderat 1500 kr på 4 pers utan exklusiv dryck. Vid avslutet dolde vi inte vårt missnöje men vår servitris tog det med jämnmod utan att försöka få oss mer positiva -you win some,you lose some.

4  Tack wmgolin98

Resenärer som tittade på Moccasin Vin&Kaerlighet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Moccasin Vin&Kaerlighet? Berätta vad du tyckte!