“Knepiga smaker och oläsbar meny”
Omdöme om Moccasin Vin&Kaerlighet - STÄNGD

Moccasin Vin&Kaerlighet
Kök: Skandinaviskt, Vinbar
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Bra huvudrätter men servicen glömde bort beställningar, missade besticken m.m. Listan kan göras lång men dem var supertrevliga. Efterrätterna var dem knepigaste kombinationerna som gjorde sötsakerna oätbara

Tack Jessica A

Omdömet skrevs 5 maj 2017 från mobil enhet

(gäller småbarnsföräldrar så det var ganska tidigt mao)
2 olika priser på menyn. Vi fick det dyrare. Ok. Ingen dricks. Problemet löst.
Annars mycket bra drycker! Varierande erfarenhet på personalen. Döm om vår förvåning när servitören hävdade att osten kom från husby. Vi gissade vilt på Hyby. Lite charmigt får man säga :-) rekommenderas!

Tack FredrikStehag
Omdömet skrevs 5 maj 2017 från mobil enhet

God mat och fantastisk service.
Lunch mellan kl. 13 och 15 är perfekt för oss!
En mycket bra flaska champagne och dagens Kummel med tillbehör gav oss fullständig njutning!
Det är så gott att sitta i denna fina miljö och njuta av ovanstående.
Vi är snart tillbaka igen!

Tack Hans G
Omdömet skrevs 2 april 2017 från mobil enhet

Vi, en familj på 4, skulle äta före en show och var i tron att en restaurang med en så kortfattad meny (3 huvudrätter) skulle sätta en ära i att leverera i topp över gästernas förväntning. Tyvärr gick mycket fel. En av fyra portioner var inkomplett vid servering och när vi önskade mer sås var det med viss tveksamhet vi fick mer eftersom det kanske inte skulle räcka till senare gäster. Det var i princip inget fel på maten men det borde känts bättre när man spenderat 1500 kr på 4 pers utan exklusiv dryck. Vid avslutet dolde vi inte vårt missnöje men vår servitris tog det med jämnmod utan att försöka få oss mer positiva -you win some,you lose some.

4  Tack wmgolin98
Omdömet skrevs 30 mars 2017

Mysig restaurang en halvtrappa ner från gatan. Bra vinutbud. Fick provsmaka vinet innan vi bestämde oss.
Lite finurligt med namnen på rätterna på menyn. "Fina fisken", "Glada grisen" - vilket kräver att de förklarar alla rätter för besökarna.
God mat med hög klass!

Tack DQueen2
EvaGMalmo_Sweden, Moccasinerna på Moccasin Vin&Kaerlighet, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2017

Tack för fina ord & välkomna tillbaka!

Med kærlighet / Moccasinerna

Resenärer som tittade på Moccasin Vin&Kaerlighet tittade också på