“Nja”

Kök: Skandinaviskt, Vinbar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Inte värt pengarna. Med tanke på priserna förväntar man sig betydligt mer.
Torsken jag hade till varmrätt blev jag inte mätt på. Vinet för 500 kr flaskan levde inte heller upp till förväntningarna.

Tack Christina B

Omdömet skrevs 25 februari 2017

Moccasin Vin&Kaerlighet, namnet säger ju precis som det är, en mycket bra restaurang mitt i Malmö med spännande meny i en behaglig miljö, rekomenderas.

Tack Håkan B
Omdömet skrevs 4 februari 2017

Trevligt bemötande av personal, god mat och goda viner. Även ett bra ställe att slinka in på innan man skall på Mamö Opera.

Tack Girasolvisit
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Vi åt vällagad och glad gris i lycklig kombination med chorizo, pure och mustig fond. Rekommenderat vin från Jumilla fulländade måltiden. Hur bra som helst. Vi kommer tillbaks

Tack Kent J
Omdömet skrevs 5 december 2016

Beställde deras egen komponerad 2 rättar att välja på, antingen förrätt och huvudrätt eller huvudrätt och efterrätt, kostade 300 kr per person, eller så kinde man välja att de fick utse dryck som passade till och då kostade det 500 kr per person, vi valde alternativet 500 kr per person. Vilken besvikelse, jag fick kokt morot med smör och en dressing som förrätt, min make sill på bröd, huvurätten var skinkstek, det servaredes med en klick mos, lingon och ramslök. Små portioner och ej prisvärt. drickat var en 33 cl öl att dela på och rött vin, ca: 18 cl. Ej prisvärt! Väldigt besviken. + är väl miljön och musiken i högtalarna..

4  Tack Britt O

Resenärer som tittade på Moccasin Vin&Kaerlighet tittade också på