“Mysig kvällsrestaurang”

Kök: Skandinaviskt, Vinbar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs februari 4 2017

Trevligt bemötande av personal, god mat och goda viner. Även ett bra ställe att slinka in på innan man skall på Mamö Opera.

Tack Girasolvisit

Omdömet skrevs januari 17 2017 från mobil enhet

Vi åt vällagad och glad gris i lycklig kombination med chorizo, pure och mustig fond. Rekommenderat vin från Jumilla fulländade måltiden. Hur bra som helst. Vi kommer tillbaks

Tack Kent J
Omdömet skrevs december 5 2016

Beställde deras egen komponerad 2 rättar att välja på, antingen förrätt och huvudrätt eller huvudrätt och efterrätt, kostade 300 kr per person, eller så kinde man välja att de fick utse dryck som passade till och då kostade det 500 kr per person, vi valde alternativet 500 kr per person. Vilken besvikelse, jag fick kokt morot med smör och en dressing som förrätt, min make sill på bröd, huvurätten var skinkstek, det servaredes med en klick mos, lingon och ramslök. Små portioner och ej prisvärt. drickat var en 33 cl öl att dela på och rött vin, ca: 18 cl. Ej prisvärt! Väldigt besviken. + är väl miljön och musiken i högtalarna..

4  Tack Britt O
Omdömet skrevs november 30 2016

Denna restaurang har något så ovanligt som mysighet och vardaglig, skön avkoppling - precis som en kvarterskrog skall vara. Menyn är inte omfattande, men har något för var och en. Varje rätt är perfekt och kreativt tillagad. Servicen är välkomnande och trevlig.

Tack Viveka H
Omdömet skrevs november 28 2016

Mycket bra service och kul viner. Förrätterna var jättegoda men hjorten var seg som en skosula. Vi tror att köttet var bra men att man hade skurit det på helt fel sätt. Bra atmosfär.

Tack Liselott A

Resenärer som tittade på Moccasin Vin&Kaerlighet tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Moccasin Vin&Kaerlighet? Berätta vad du tyckte!