“Dyrt!”

Kök: Skandinaviskt, Vinbar
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs december 5 2016

Beställde deras egen komponerad 2 rättar att välja på, antingen förrätt och huvudrätt eller huvudrätt och efterrätt, kostade 300 kr per person, eller så kinde man välja att de fick utse dryck som passade till och då kostade det 500 kr per person, vi valde alternativet 500 kr per person. Vilken besvikelse, jag fick kokt morot med smör och en dressing som förrätt, min make sill på bröd, huvurätten var skinkstek, det servaredes med en klick mos, lingon och ramslök. Små portioner och ej prisvärt. drickat var en 33 cl öl att dela på och rött vin, ca: 18 cl. Ej prisvärt! Väldigt besviken. + är väl miljön och musiken i högtalarna..

4  Tack Britt O

Omdömet skrevs november 30 2016

Denna restaurang har något så ovanligt som mysighet och vardaglig, skön avkoppling - precis som en kvarterskrog skall vara. Menyn är inte omfattande, men har något för var och en. Varje rätt är perfekt och kreativt tillagad. Servicen är välkomnande och trevlig.

Tack Viveka H
Omdömet skrevs november 28 2016

Mycket bra service och kul viner. Förrätterna var jättegoda men hjorten var seg som en skosula. Vi tror att köttet var bra men att man hade skurit det på helt fel sätt. Bra atmosfär.

Tack Liselott A
Omdömet skrevs november 20 2016 från mobil enhet

Vi skulle på operan var ett sällskap på 10 personer och hade därför förbeställt allt.
Men maten kom inte förrän efter ca 50 minuter. Om man förbeställt ska maten komma in fortare!
Förrätt 2 st små morotsstavar kokta med skirat smör över. Tcha inget jag skulle serverat. Ingen fantasi!
Fisken var god!
Sen sitter man i köket så vill man inte lukta fisk i kläderna när man ska på operan är det inget bra ställe att gå på.

1  Tack Christina S
Omdömet skrevs november 16 2016

En trevlig restaurang med väldigt personlig service. Oftast god mat med en speciell touch som ofta har en lokal prägel. Passar perfekt om man senare skall gå på Malmö opera. På minussidan är skiftande nivå på service.

Tack Jonas O

Resenärer som tittade på Moccasin Vin&Kaerlighet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Moccasin Vin&Kaerlighet? Berätta vad du tyckte!