Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti

översatt av Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Malmö
från 29,40 US$
från 39,60 US$
från 253,20 US$
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Denna park ligger mitt i stan och är helt fantastisk och vacker att promenera runt i. Det kvittar vilken årstid det är för det är alltid lika spektakulärt och spännande att traska runt i parken.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Jacksonsweden
Omdömet skrevs 20 december 2017

En park med många rum. Inte bara att promenera runt vattnet. Stora ytor för både vila och grillning.

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack Braintravelxxx
Omdömet skrevs 13 december 2017

Både djup grönska, stora öppna ytor och ganska mycket vatten för att vara i en stadspark. Måste ses om man är i Malmö. Platsen för den Baltiska Utställningen alldeles före 1:a världskriget.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack boin
Omdömet skrevs 8 december 2017

Malmös största park som är väl värd ett besök. Många tycker om att jogga genom Parken. Uppträdanden/tillställningar brukar det vara på tallriken. En park som är värd en promenad om vädret tillåter.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack 133kentg
Omdömet skrevs 4 december 2017

Pildammsparken är ett måste varje gång jag är i Malmö, en fin sommardag och och långt promenad runt parket, Ev, en picknick.

Datum för upplevelsen: juli 2017
2  Tack XYl1