“Härlig park!”

Malmo Guided Bike Tour
Rankad som nr 4 av 115 saker att göra i Malmö
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 1 april 2018

Härlig park att promenera i.Funkar bra i alla årstider, Bra promenadvägar runt om sjön och absolut perfekt ställe att slå sig ner för en picknick.

Tack Patrickagh

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Denna park ligger mitt i stan och är helt fantastisk och vacker att promenera runt i. Det kvittar vilken årstid det är för det är alltid lika spektakulärt och spännande att traska runt i parken.

Tack Jacksonsweden
Omdömet skrevs 20 december 2017

En park med många rum. Inte bara att promenera runt vattnet. Stora ytor för både vila och grillning.

Tack Braintravelxxx
Omdömet skrevs 13 december 2017

Både djup grönska, stora öppna ytor och ganska mycket vatten för att vara i en stadspark. Måste ses om man är i Malmö. Platsen för den Baltiska Utställningen alldeles före 1:a världskriget.

Tack boin
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 8 december 2017

Malmös största park som är väl värd ett besök. Många tycker om att jogga genom Parken. Uppträdanden/tillställningar brukar det vara på tallriken. En park som är värd en promenad om vädret tillåter.

Tack Kent G

Resenärer som tittade på Pildammsparken tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Pildammsparken? Berätta vad du tyckte!