Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Bra upplevelse”
Omdöme om Bloom in the park

Bloom in the park
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 35 av 934 Restauranger i Malmö
Kök: Modernt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

En mycket god upplevelse. Gå en dags när det är fint solsken så förhöjs upplevelsen ytterligare. Enda minus var att vi fick ett telefonnummer nedskrivet på kvittot så vi kunde skicka dricks via swish av en servitör som inte betjänat oss. Kändes inte cool.

Datum för besöket: juli 2019
Tack MrAdder

Omdömet skrevs 1 maj 2019

Här blev vi omhändertagna med stil och finess. Lokalen var trevligt inredd i skandinavisk avskalad design. Restaurangens läge så här på våren inbäddad i grönska gör inte upplevelsen sämre. Vi valde att äta en femrätters avsmakningsmeny med tillhörande vinpaket. Bra råvaror rakt igenom och vinerna passade väldigt väl till. Idén med att få reda på vad man ätit först efteråt är egentligen genialisk då man har ett givet samtalsämne hela kvällen och man får träna sina smaklökar dessutom. Vi bokar bord igen inom en inte allt för avlägsen framtid, var så säker!

Datum för besöket: april 2019
Tack 628sofias
Omdömet skrevs 30 april 2019 från mobil enhet

Trevlig atmosfär , stilfull sparsam exklusiv inredning.
Mycket trevlig personal med den rätta balansen av omtänksamhet och stil.
Maten var mycket spännande, inspirerande att man fick gissa och utforska vad det var. Utsökt!
Vinerna var raffinerade och väl balanserade med maten.
En fantastisk kväll!

Datum för besöket: april 2019
Tack JacobMle
Omdömet skrevs 12 mars 2019

Lokalen är förhållandevis liten med inte alltför många bord. Inredningen är långtifrån lyxig. Snarare lite självsäkert avskalad. Vi var där en mörk kväll i mars. Andra tider på året kan jag tänka mig att det är fin utsikt ut mot parken.

Upplägget med en fast meny där man inte får reda på vad man har ätit och druckit förrän efteråt kräver att man släpper lite på sitt kontrollbehov. Men för oss fungerade det bra och man fick onekligen något att prata om under måltiden. Maten i sig var spännande och vällagad och portionerna var lagom stora.

Personalen var välkomnande och trevlig utan att vara stroppig. Överlag var stämningen ganska avslappnad. Självklart kostade det en hel del (drygt 1500 per person inklusive dryck), men för att vara en restaurang i Michelinklass tycker jag inte det var överdrivet dyrt.

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack 687olofs
Omdömet skrevs 11 november 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig och bemötande personal, ett stort plus!! Fin miljö med allt från inredningen till den vackra utsikten, god mat. Vid bokningen så gäller 1h,15min och den tiden räcker gott och väl.

Datum för besöket: november 2018
Tack 668sirid

Resenärer som tittade på Bloom in the park tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Bloom in the park? Berätta vad du tyckte!