“OK inte mer”

Rankad som nr 82 av 949 Restauranger i Malmö
Kök: Grill
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt kvällens erbjudande som var oxfilé med bea, rödvinssås , sparris, sallad och pommes. Maten var helt OK betygsatt utifrån priset 195 kr. Servicen kan förbättras, inget större intresse från personalen. Vi fick vänta och bl.a. påminna om att få vatten, vi var sugna på dessert, dock verkade intresset lågt att sälja mer så dessert intogs på annat ställe.

Tack PAL031

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen Jospers vin och grill idag 28/7 för att fira vår 24 åriga förlovningsdag. Vi är från Uppsala så det var ett speciellt besök. Det var mycket folk men vi fick ett bord inne. Det dröjde lite innan någon kom med menyn och vi sade till varandra att vi väntar 5 minuter till sen går vi. Menyn kom och vi beställde, oxfile som restaurangen gjorde reklam på till ett kanonpris. Samtidigt beställde vi varsin öl och vatten. Vattnet kom men ölen dröjde. Till slut fick vi ölen och vi var nöjda.

Sedan dröjde maten men vi tänkte att det beror nog på mycket folk men sedan kom en servitör som sade att det har blivit någon miss med vår beställning, vi fick beställa om. Jag sade till maken att det var lite märkligt att de inte frågade hur vi ville ha köttet när vi gjorde vår beställning från början.

När servitören kom fram och sade att det hade blivit en miss så säger han att: Vi bjuder på maten, ni behöver bara betala för drickan, för vi har missat och det ber vi om ursäkt för.

Vi trodde först vi hörde fel men det var sanningen, vi betalade bara för drickan.

Maten, var det mest fantastiska som vi någonson ätit ute på en restaurang, vi fick extra mycket oxfile, för det var vi värda, sa servitören, alla tillbehör till var gudomliga. Det finns ingenting att anmärka på och vi vill ge en stor eloge till den trevliga servitören som bemötte oss på detta sätt.

Vi kan verkligen rekommendera denna restaurang!

Tack AmiL84
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Avnjöt en middag här och har inget negativt att säga om stället. Beställde in 2 oxfiléer som var över förväntan om man ser till priset, samt drinkar som var helt magiska! Vaken professionell personal med koll på läget!

Tack Monseudahl
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Maten var jättegod! Men det bästa var att vi fick gratis efterrätt och kaffe eftersom vi fick vänta lite extra lång tid mellan förrätt och huvudrätt. Det ska dock sägas att vi kanske max fick vänta i 20-30 minuter på huvudrätten så det var verkligen inte oförskämt länge. Mycket nöjda!

1  Tack 629gustavs
Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Var där med jobbet som julaktivitet. Det tog alldeles för lång tid att få in maten. Först fick vi Tapasbricka men sedan tog det 1,5 timmar innan nästa rätt kom. Det var lammlägg som var halvljummen. Efter detta skulle vi få tonfisk. Vi kom kl 18 och en person som bara hade barnvakt till kl 21 fick gå trots att vi varken fått tonfisken eller efterrätt. Personalen ursäktade inte att allt tog så lång tid och vi fick aldrig någon förklaring. Det var verkligen uselt.

Datum för besöket: december 2019
Tack 540evai

Resenärer som tittade på Jospers Vin & Grill tittade också på

Besökt Jospers Vin & Grill? Berätta vad du tyckte!