“Härligt ställe”

Jospers Vin & Grill
Rankad som nr 55 av 957 Restauranger i Malmö
Kök: Grill
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat samt trevlig personal. Kolgrillade ryggbiffen var perfekt Mysigt och centralt läge. Rekommenderas verkligen.

Tack Tomas J

Omdömet skrevs 17 januari 2018

Majoriteten av våra utekvällar brukar börja med en bit mat och lite gott att dricka på Jospers.

Anton med kollegor gör alltid allt för att man ska känna sig som hemma!
Bra vällagad mat och ett bra urval av viner och drinkar.

Tack StrandFredde
Omdömet skrevs 11 december 2017

Gick in helt oplanerat för en lunch i lördags.
En ren chansning som visade sig vara jackpott. Finare mat är svårt att få ens på kvällen. Vi var fyra i sällskapet och beställde in hamburgare, paella & ryggbiff.
Världsklass till humant pris.

Rekommenderas starkt.

Trevlig personal och go stämmning.

Tack Eva S
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Mycket gott och vällagat. Trevlig personal. Ät deras musslor och risotto. E hade plats utan att vi bokat men var ganska fullt. Väldigt trevligt besök.

Tack Jenny M
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Der bemötande vi fick av samtliga i personalen denna kväll är världsklass. Snabba pigga glada och inget är jobbigt. Sådant bemötande får man inte så ofta ute på restaurangerna. Det fick vi idag. Maten var superb och hit kommer vi fler gånger. En riktig fullträff. Tack för en magnifik kväll.

Tack Ola S

Resenärer som tittade på Jospers Vin & Grill tittade också på

Besökt Jospers Vin & Grill? Berätta vad du tyckte!