“Bästa stamstället”
Omdöme om Pizzeria Davidshall

Pizzeria Davidshall
Rankad som nr 19 av 996 Restauranger i Malmö
Kök: Grekiskt
Beskrivning: En av Malmös godaste och fräschaste Pizzerior! Vi har stans godaste gyros - kom in och avgör om ryktet stämmer! Eller upplev våra klassiska grekiska rätter, pastarätter, grillrätter og en pizzameny med något för alla!
Omdömet skrevs 21 december 2022 från mobil enhet

Roligt ställe med grymt käk. Stammis på lunchen sedan ca 10 år, aldrig lämnat besviken. Roliga samtal och situationer, alltid med hjärta. Käket genuint (mammas grekiska recept) och serverat med glimten i ögat.

Datum för besöket: december 2022
2  Tack HenrikE281

Omdömet skrevs 6 december 2022 från mobil enhet

10/10 underbar god gyros bra service och fräscht och mysigt ställe sen är orestis bästa karaktär man kan träffa ❤️❤️

Datum för besöket: december 2022
2  Tack williamnZ3802VD
Omdömet skrevs 13 november 2022 från mobil enhet

Jag köpte en stor gyros och var nöjd med den. Bra pris och goda smaker. Skulle absolut återvända hit nästa gång jag är i Malmö. Inte helt de riktiga grekiska smakerna som jag trodde först, därav bara en 4, men absolut en stark 4. Man får vänta lite på sin beställning, så ingenting som är helt klart när man kommer, vilket bara är positivt.

Datum för besöket: november 2022
2  Tack thereses241
Omdömet skrevs 16 oktober 2022

Pizzabagaren var oerhört otrevlig, vi önskade stänga till ytterdörren då det blåste ordentligt ute.
En äldre man med bättre kundfokus försökte göra vår upplevelse lite trevligare.

Det var längesen köket städades ordentligt, det hade runnit från fläkten och längs väggarna.

Besticken var smutsiga och kantstötta tallrikar.
Pizzorna var flottiga och tyvärr inte välsmakande.

Hit kommer vi inte igen :(

Datum för besöket: oktober 2022
Tack MsMollan
Omdömet skrevs 7 augusti 2022 från mobil enhet

För att vara ett snabbmatställe så var jag jättenöjd. Satt ute. Kebabsalladen var verkligen med en "touch of Greece", så är du sugen på grekiskt och lite mer näring så ta salladen, du kommer inte ångra dig!

Datum för besöket: augusti 2022
1  Tack yecikad

Resenärer som tittade på Pizzeria Davidshall tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Pizzeria Davidshall? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.