“Riktigt gott”
Omdöme om Pizzeria Davidshall

Pizzeria Davidshall
Rankad som nr 17 av 987 Restauranger i Malmö
Kök: Grekiskt
Beskrivning: En av Malmös godaste och fräschaste Pizzerior! Vi har stans godaste gyros - kom in och avgör om ryktet stämmer! Eller upplev våra klassiska grekiska rätter, pastarätter, grillrätter og en pizzameny med något för alla!
Omdömet skrevs 23 juni 2022

Vad du än väljer på menyn är riktigt gott. Ibland lite slafsigt, ibland lite oproffsigt… men riktigt ordentligt gott! Vill du inte uppleva det goda i snabbköksmiljö… tar du med dig hem och dukar upp till din bästa grekiska middag på hemmaplan!

Datum för besöket: april 2022
Tack MellaManzana

Omdömet skrevs 10 maj 2022

Grymt goda gyrosrullar! Standadstället när man jobbade närmare så nu blir det inte lika ofta längre tyvärr...

Datum för besöket: maj 2022
Tack crille_nae
Omdömet skrevs 14 februari 2022

Har ätit väldigt många gyros i Grekland genom åren, under resor dit och den här var absolut lika god!

Datum för besöket: februari 2022
Tack 756ingalilla
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Vi stannade och åt på pizzerian med familjen efter att ha fått tips om att den var värd ett besök. Och jag kan bara hålla med! Fantastiska pizzor, ren och fräsch lokal med trevlig personal. Så långt ifrån ”pizzerian på hörnet” man kan komma. Rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2021
Tack zoni22
Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Otroligt god GF-pizza, rekommenderas verkligen! Fräsch, tunn botten med goda smaker. Extra plus för att alla pizzor gick att få GF (dock lite dyrare).

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack fiac74

Resenärer som tittade på Pizzeria Davidshall tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Pizzeria Davidshall? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.