“Fantastisk glutenfri pizza”
Omdöme om Pizzeria Davidshall

Pizzeria Davidshall
Rankad som nr 23 av 962 Restauranger i Malmö
Kök: Grekiskt
Beskrivning: En av Malmös godaste och fräschaste Pizzerior! Vi har stans godaste gyros - kom in och avgör om ryktet stämmer! Eller upplev våra klassiska grekiska rätter, pastarätter, grillrätter og en pizzameny med något för alla!
Omdömet skrevs 16 juni 2021 från mobil enhet

Otroligt god GF-pizza, rekommenderas verkligen! Fräsch, tunn botten med goda smaker. Extra plus för att alla pizzor gick att få GF (dock lite dyrare).

Datum för besöket: juni 2021
Tack fiac74

Omdömet skrevs 22 december 2020

Har tidigare ansett att de har bland Malmös bästa pizzor, efter detta Aldrig mer!
Jag ändrade toppingen i en Caecar, pris runt 170 kr - lade till bl.a. oliver för 20 kr, fick två oliver. Pizzan jag fick är ett skämt! Beställ inte pizza härifrån, du blir skinnad och besviken!

Datum för besöket: december 2020
3  Tack Matohjarna
Omdömet skrevs 6 november 2020

Bästa grekiska maten jag har ätit i Sverige! Tog en gyrostallrik och jag har nog aldrig fått så mycket god mat för pengarna, min bordskamrat tog en pizza och även den var också riktigt god.

Rekommenderas starkt!

Tack Alexander E
Omdömet skrevs 6 november 2020 från mobil enhet

Bästa grekiska maten i Malmö! Trevlig atmosfär där smaklökarna får dansa Samba. Vällagad och fantastisk mat.

Tack P5369IUmarinad
Omdömet skrevs 6 november 2020 från mobil enhet

Grym pizza och grekisk mat, personalen är trevligare än trevligast, skämtsamma och bra kockar framförallt.

Tack V4959XIphilipt

Resenärer som tittade på Pizzeria Davidshall tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Pizzeria Davidshall? Berätta vad du tyckte!