“Fyllda paprikor”
Omdöme om Davidhalls Pizzeria

Davidhalls Pizzeria
Rankad som nr 19 av 946 Restauranger i Malmö
Kök: Grekiskt

Bästa grekiska maten i Malmö! Trevlig atmosfär där smaklökarna får dansa Samba. Vällagad och fantastisk mat.

Datum för besöket: november 2020
Tack P5369IUmarinad

Grym pizza och grekisk mat, personalen är trevligare än trevligast, skämtsamma och bra kockar framförallt.

Datum för besöket: november 2020
Tack V4959XIphilipt
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Vi tog stor gyrosrulle som var jättegod.
Sist vi var här, tog vi en liten och det var ingen skillnad mellan liten och stor.
Vår dotter beställde kebabtallrik och det var ganska lite pommes i den. Men den var också jättegod. Det finns inte mycket sittplatser här, så det bästa är om man kan ta med sig maten.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack sofieh877
Omdömet skrevs 12 september 2020

Jag beställde en pizza som var en i raden av 85 kronors pizzor. Den skulle ta 10-15 min. Jag gick och handlade ett par andra varor. Pizzan var klar när jag kom tillbaka. 89 kronor! sa mannen vid kassan. Jag betalade men kontrollerade priset. Jag visade menyn för honom och han visste naturligtvis rätt pris. Jag fick en ursäkt och 4 kronor tillbaka. Det är så jobbigt att man måste kolla vissa försäljare extra noga. Och alltid fel till deras förmån.

Datum för besöket: september 2020
Tack ollesvenerik
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Fantastisk gyros, sjukt god tsatsiki, sjukt god sallad, bästa personalen!! Allting var perfekt, tack ännu en gång.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack angelinal834

Resenärer som tittade på Davidhalls Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Davidhalls Pizzeria? Berätta vad du tyckte!