“Magisk pizza i en familjär miljö”
Omdöme om Davidhalls Pizzeria

Davidhalls Pizzeria
Rankad som nr 17 av 958 Restauranger i Malmö
Kök: Grekiskt

Mycket goda pizzor och nästan ännu bättre tzatziki. Ett måste om man har vägarna förbi Malmö, som i vårt fall.
Rekommenderas varmt!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Vartanbedros

Omdömet skrevs 6 juni 2020 från mobil enhet

Detta var min och fruns andra besök här.
Jag åt kebabpizza och frun åt gyros.
Pizzan var den bästa jag ätit i Sverige, perfekt botten och inte alls flottig. Gyrosen var den bästa utanför Grekland. Tzatzikin var fantastisk.
Vi kommer tillbaka och då ska vi prova moussakan.

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack chrlotjaz
Omdömet skrevs 20 februari 2020

Mitt första besök på detta ställe. Mycket trevligt kände jag. Ångrar lite mitt val av lunch dock. Absolut inget fel i det jag beställde, jag åt en Gyrostallrik och den var väldigt god. Hade varit sugen på Gyros länge därav valet, men ville egentligen välja en av deras "veckans" specialare, med bönor etc, såg såååå smaskigt ut, därav att jag ångrade mig:) Kommer absolut besöka detta ställe fler gånger om jag har vägarna förbi. Finns en del att utforska på deras meny och offmeny.
Förhoppningsvis kan det bli fler luncher nästa vecka, får plocka ut lite kontanter bara:) tyvärr ingen kortbetalning.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Hoodlum1973
Omdömet skrevs 11 februari 2020

Fantastisk gyros, underbar tsasiki. Personalen är mycket serviceminded
och genuint trevlig. Det är helt enkelt jättegott och väldigt prisvärt. Jag kommer att äta här många gånger...

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack 211lennartp
Omdömet skrevs 24 januari 2020

Bästa schnitzel jag ätit, lagad med äkta kärlek. Trevlig personal och god service, blir många återbesök framöver.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Martinic1010

Resenärer som tittade på Davidhalls Pizzeria tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Davidhalls Pizzeria? Berätta vad du tyckte!