“Fantastisk!”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 december 2022

Var där igår 22.11.30 för första gången. Bästa Restaurangupplevelse jag haft sedan Pers Krog försvann. Då var jag ändå på en White Guidekrog i Frankrike i våras. Genuin har en mycket trevlig miljö och atmosfär. Wienerschnitzeln smakade som i Wien, dvs fantastiskt, och servicen var perfekt och mycket trevlig. Genuin är verkligen värt både ett och flera besök. Stort tack till Micke och Köket. Jag återkommer! Peter

Datum för besöket: november 2022
Tack L1932XIpeterr

Omdömet skrevs 18 juli 2022 från mobil enhet

Döm av min förvåning när jag inser att denna restaurang inte har en enda vegetarisk rätt på à la carte-menyn. Besvikelsen var genuin, kanske det namnet syftar på?

Datum för besöket: oktober 2021
1  Tack RaspberryGW
Omdömet skrevs 3 maj 2022

Fantastisk intim krog med otroligt god mat, kalvlever Anglais en klassiker, bra vinlista och superb service.

Datum för besöket: mars 2022
1  Tack benke2015
Omdömet skrevs 2 december 2021 från mobil enhet

Dagens rätt var Pannbiff vilken var helt enastående god! Tillsammans med potatis och underbart god sås är detta det absolut godaste som finns.
Servicen är som alltid helt perfekt på restaurang Genuin!

Datum för besöket: december 2021
1  Tack 704hansg
Omdömet skrevs 11 oktober 2021 från mobil enhet

Besökte Genuin på kvällen för att fira en god väns födelsedag. Vi blev väl omhändertagna av personalen som var måna om att se till att vi hade det bra. Maten var väldigt god. Vi åt schnitzel och bergtunga. Generösa portioner. Vittvinssåsen till fisken var superb. Liten, mysig restaurang som varmt kan rekommenderas.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack 383mjp

Resenärer som tittade på Restaurang Genuin tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Genuin? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.