“Underbar mat och och mycket trevlig personal”
Omdöme om Restaurang Genuin

Restaurang Genuin
Rankad som nr 2 av 953 Restauranger i Malmö
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Vi besökte Malmö och letade efter en trevlig restaurang. Beställde bord på Genuin och det blev en fantastiskt matupplevelse. Fisken var dessvärre slut så det blev en vegetarisk rätt för min fru, den var helt underbar trotts att den inte stod på menyn så hade kocken trollat fram en fantastisk skapelse. Vi återkommer garanterat.

Datum för besöket: juni 2021
Tack ThomasF2470

Omdömet skrevs 10 maj 2021 från mobil enhet

Varje vecka äter vi en lunch på denna underbara restaurang.
Alltid enastående god mat, gott vin och härlig stämning.
Olivia och Mikael ser alltid till att vi har det superbra.
Extra plus till den perfekta service som alla de som hämtar mat får.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Här äter vi lunch en gång i veckan. Jag och min man njuter av den alltid välsmakande maten. Fint sortiment av viner. Alltid fin service av Mikael och Olivia.

Datum för besöket: maj 2021
Tack petanque123
Omdömet skrevs 22 april 2021 från mobil enhet

Väldigt trevligt kväll! Det var mycket bra service, trevlig personal och väldigt god mat! Rekommenderas!

Datum för besöket: april 2021
Tack emmabF9054OP
Omdömet skrevs 15 mars 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god middag på min 65 års dagen. Super fint och professionellt service. Maten verkligen tillagad på bästa sätt. Alla i sällskapets 6 per/ 2 bord mycket nöjda och belåtna med den restaurang. Hjärtlig rekommenderar till familjer med goda smak lökar. Polconsul

Datum för besöket: mars 2021
Tack Ceglinski

Resenärer som tittade på Restaurang Genuin tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Genuin? Berätta vad du tyckte!