“Spontan Lunch”

Rankad som nr 5 av 975 Restauranger i Malmö
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Snabb och trevlig service, vi kände oss verkligen sedda direkt! Dagens fisk var en lax med en helt magisk sås. Allt kändes fräscht och proffsigt!
Här kommer vi att återkommer.

Datum för besöket: september 2020
Tack kimbS4038PJ

Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Kanon mat, service o miljö. Vilken vinlista o många goda grappa. Kommer garanterat att återkomma väldigt snart!

Datum för besöket: juli 2020
Tack bjorna261
Omdömet skrevs 29 maj 2020 från mobil enhet

Bästa servicen och genuint bemötande precis som det ska vara! Mycket god mat och vinrekommendationer av kunnig personal. Tack för både dansk och svensk flagga på bordet och goa skratt!

Datum för besöket: maj 2020
Tack SassaDK
Omdömet skrevs 26 maj 2020 från mobil enhet

Det spelar ingen roll vad man beställer. Du får ALLTID en perfekt komponerad Och tillagad anrättning.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Smalm56
Omdömet skrevs 8 maj 2020 från mobil enhet

Man blir alltid väldigt trevligt bemött och servicen är toppen. Maten är väldigt god och de har trevliga viner på glas.

Datum för besöket: april 2020
Tack Helena S

Resenärer som tittade på Restaurang Genuin tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Genuin? Berätta vad du tyckte!