Tripadvisor

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Fantastiskt god lunch idag igen: kycklingfilé så mör och god som tänkas kan med underbar sås. Till detta ett glas rosé från Provence.
Noterade den fina omsorgen om alla kunder som hämtade lunch.
Det här stället är fyllt av omsorg och omtanke!
En riktig pärla!

Datum för besöket: mars 2020
Tack 704hansg

Kan bara bekräfta alla goda omdömen. Väldigt god mat med otroligt vällagad ”husmanskost” och ett personligt trevligt bemötande. Åt en jättegod löjromstoast och säkert Malmös godaste äkta Wienerschnitzel. Även kalvlevern tyckets utmärkt. Fick också rekommenderat ett riktigt gott vin till detta. Vad mer kan man begära? Möjligen en lite mer centralt placerad restaurang, men det är väl värt att ta sig dit!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Skatis
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Vi har bara köpt hem lunch därifrån.
Så himla gott och prisvärt. Men det var ännu bättre där. Kan rekommendera deras Wienerznitsel och Bergtunga. Väldigt mysig miljö och så trevlig service.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Caroline3481
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Genuin erbjuder en klassisk svensk meny! Fina förrätter, bra variation på huvudrätter och klassiska efterrätter. Vi valde fisk och den var helt enkelt perfekt tillagad och serverad med underbara grönsaker. Såsen var superb! Miljön i vinkällaren var lugn och behaglig. Trevlig personal! Lite dyrt, men det var det värt!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Matsivar
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Denna restaurang är fantastisk! Vällagad o välsmakande mat. Grym service, personal med perfekt timing och proffsigt förhållningssätt.

Datum för besöket: december 2019
Tack Sissela S

Resenärer som tittade på Restaurang Genuin tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Genuin? Berätta vad du tyckte!