Tripadvisor

Rankad som nr 5 av 934 Restauranger i Malmö
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Kan bara bekräfta alla goda omdömen. Väldigt god mat med otroligt vällagad ”husmanskost” och ett personligt trevligt bemötande. Åt en jättegod löjromstoast och säkert Malmös godaste äkta Wienerschnitzel. Även kalvlevern tyckets utmärkt. Fick också rekommenderat ett riktigt gott vin till detta. Vad mer kan man begära? Möjligen en lite mer centralt placerad restaurang, men det är väl värt att ta sig dit!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Skatis

Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Vi har bara köpt hem lunch därifrån.
Så himla gott och prisvärt. Men det var ännu bättre där. Kan rekommendera deras Wienerznitsel och Bergtunga. Väldigt mysig miljö och så trevlig service.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Caroline3481
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Genuin erbjuder en klassisk svensk meny! Fina förrätter, bra variation på huvudrätter och klassiska efterrätter. Vi valde fisk och den var helt enkelt perfekt tillagad och serverad med underbara grönsaker. Såsen var superb! Miljön i vinkällaren var lugn och behaglig. Trevlig personal! Lite dyrt, men det var det värt!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Matsivar
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Denna restaurang är fantastisk! Vällagad o välsmakande mat. Grym service, personal med perfekt timing och proffsigt förhållningssätt.

Datum för besöket: december 2019
Tack Sissela S
Omdömet skrevs 16 december 2019

En liten restaurang med allt. Trvlig miljö, mycket trevlig personal o härligt god mat. Dessutom många goda viner extra plus koffeinfritt kaffe

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Bibbi725

Resenärer som tittade på Restaurang Genuin tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Genuin? Berätta vad du tyckte!