“Genuint svenskt, bra mat i trevlig miljö”
Omdöme om Restaurang Genuin

Restaurang Genuin
Rankad som nr 5 av 965 Restauranger i Malmö
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Det var min dotter som upptäckte alla utmärkta recensioner på tripadvisor.
Mycket trevlig kvarterskrog på Köpenhamnsvägen i Malmö.
Här serveras mycket god vällagad mat av uppmärksam och trevlig personal.
Priserna ligger på genomsnittet och du kommer att bli överraskad av kvaliteten och de generösa portionerna.
Av menyn valde vi wienerschnitzel, ugnsbakad torskrygg och en dagens rätt (fläskfilé), allt till allas belåtenhet,
vilken njutning….och till det drack vi bl.a ett glas gott rött vin - Valpolicella, en öl Carlsberg Hof och bubbelvatten.
Hit återvänder man gärna

1  Tack JanneChief

2024 av 151 omdömen

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Dagens rätt, fläskfilé, var utsökt. Till detta drack vi varsitt glas rosé som matchade maten perfekt.
Ofta dricker vi någon av deras utsökta champagner som passar till maten som serveras.
Servicen enastående!

Tack 704hansg
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Min man och jag är ofta ute och äter och har testat många krogar. Vi tycker att Genuin ligger i topp. Alltid lika god och vällagad mat. Bästa och trevligaste servicen. I dag blev det fläskfilé med supergod sås med ett gott glas rosé därtill. Är snart tillbaka.

Tack petanque123
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

När du vill ah en vacker miljö, och god mat ring och boka bord! Superbra service ingår i priset. Ganska så lätt med parkering, men ta gärna annat transportmedel för att njuta av ett glas vin. Deras kunskap om viner är mycket god.

Tack samojas
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och service. Provade Tournados, Wienerschnitzel och anka. Alla tallrikar renslickade.

Tack Håkan L

Resenärer som tittade på Restaurang Genuin tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Restaurang Genuin? Berätta vad du tyckte!