“Nattmat”

Max Hamburgerrestaurang
Rankad som nr 188 av 948 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Bästa beställnings-system jag varit med om. Här slipper man köa med nattgästerna som aldrig kan bestämma sig. Du gör din beställning via apparaterna i entrén och maten är färdig att hämtas ut direkt när du når luckan. Mitt betyg gäller endast beställnings-systemet, Max burgare är Max burgare.....

1  Tack Carolaliedberg

Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Hopplöst ställe!
Trött personal! Stor personalbrist!Långsamt trots efter lunchrusningen!
En lite halvbränd hamburgare och kaffet nästan kallt!
Jamen hur svårt kan det vara att misslyckas med precis allting!
Skärp till er eller lägg ner verksamheten!

1  Tack Pellelim
Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Första burgaren från snabbmatsställe på väldigt länge. Inte så dum och jag var positivt överraskad. Blev mätt också!

Tack Lotta R
Omdömet skrevs 10 april 2017

bra med onlinebeställning, det går snabbt och det finns gott om val och alternativ. framför allt är burgarna goda.

Tack Ingrid E
Omdömet skrevs 15 januari 2017

Max på Emporia. Lite svårt att betygsätta detta efter som maten hade ytterligheter. Burgaren var, som vanligt på Max, mycket bra. Däremot var stripsen under all kritik, tyvärr, sannolikt legat på värmning alldeles för länge, trist, hade de varit nyfriterade hade betyget blivit bättre

Tack Mats J

Resenärer som tittade på Max Hamburgerrestaurang tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Max Hamburgerrestaurang? Berätta vad du tyckte!