“Gott! Snabbt! Billigt!”
Omdöme om Jalla jalla

Jalla jalla
Rankad som nr 214 av 875 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs september 3 2017 från mobil enhet

Det finns en anledning till att detta hak alltid är fullt.
Deras falafel är bland de godaste i Malmö. De snålar inte, och allt är fräscht och nytt med den omsättning de har på maten.

Tack Katarina. W

Omdömet skrevs augusti 5 2017

Åker du till Malmö skall du också passa på att prova falafel. Det är i denna stad som man kan få bland dom bästa. Jalla jalla är en av dessa ställen och verkligen värt ett besök. Stort utbud av olika varianter till ett mycket bra pris.

1  Tack Dennis A
Omdömet skrevs juni 5 2017 från mobil enhet

Jag och mina vänner åt falafel-rulle här och blev verkligen inte besvikna. Fantastisk falafel, precis som man vill ha den! Personalen var dessutom supertrevliga! Vill man äta god falafel så gå hit!!!

Tack Gry B
Omdömet skrevs april 26 2017 från mobil enhet

Det är så här som falafel ska göras! Kebabrullen går inte av för hackor heller. Prisvärt snabbkäk i serverad av trevlig personal.

Tack Mia N
Omdömet skrevs april 12 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och jättegod kebab maten är en 4av5 men eftersom att dom är så trevliga så ger jag 5.
Det går också snabbt om man vill äta snabbt

Tack jshayjrgiy

Resenärer som tittade på Jalla jalla tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Jalla jalla? Berätta vad du tyckte!