“Rekommenderar”

Kök: Italienskt, Från Medelhavet, Skandinaviskt, Vinbar
Middagsalternativ: Lunch, Avhämtning
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Utmärkt service ! Oerhört trevlig och omtänksam personal . Passar perfekt för alla, familj, dejt m.m. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack erzs_betkittih2020

Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Rekommenderar inte denna restaurang till någon. Hemsk service, bristfällig kommunikation, servitris som gick runt och prata i FaceTime och brydde sig inte om sina kunder - och otroligt smaklös mat. Gå INTE hit!!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack nathaliehC6377RN
Omdömet skrevs 27 mars 2020 från mobil enhet

Beställde hem mat. 4 entrecote, medium, alla var well done. Via sin hemsida står det att man ska använda deras nya app. I telefon får jag info att de inte använder appen. Gick fort att få hem maten men var inte gott för priset på 199kr per person. Segt, senigt och feta bitar. Kommer aldrig beställa här igen. Ångrar att vi inte läste tidigare recensioner innan.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Limtub
Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Detta var ett bra kvartersställe förut. Nu är det direkt vidrigt. Smutsigt och ofräscht med märklig personal. Åt bara vitlöksbröd och drack ett glas vin, kunde verkligen inte beställa något mer i den miljön. Bröden var brända och oljiga och jag ”åt om” dem hela kvällen trots att de inte alls smakade vitlök. Numera ett av Malmös sämsta hak...odiskade glas och ljuslyktor på borden som inte diskats på väldigt länge. Gå inte hit!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack 173ingelak
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Toppengod fisksoppa. Mustig och välkryddad. Lagom stor portion. Tyvärr väldigt lite folk där. Värt ett besök.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 573marianneg

Resenärer som tittade på Njutbar tittade också på

Malmö, Skåne län

Malmö, Skåne län

Besökt Njutbar? Berätta vad du tyckte!