“Mat”

Kök: Italienskt, Från Medelhavet, Skandinaviskt, Vinbar
Middagsalternativ: Lunch, Avhämtning
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Toppengod fisksoppa. Mustig och välkryddad. Lagom stor portion. Tyvärr väldigt lite folk där. Värt ett besök.

Tack 573marianneg

Omdömet skrevs 10 januari 2020

Enkel kvarterskrog med OK meny och bra ölsorter. Lite sämre med vinalternativ - husets röda och vita var ingen höjdare. Vänlig betjäning och riktigt bra kötträtter.

Tack Stefan H
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Vi åt deras fisksoppa. Trots att det var ganska lite folk så tog det otroligt lång tid att bli serverad. Inte så mycket fisk i fisksoppan, mest grönsaker.

Tack Tommy T
Omdömet skrevs 1 januari 2020

Vi beställde 2-rätters meny med samma kötträtt. Entrecote. Vi hade två olika val på köttet, medium/rare och två av oss rare. Vi fick in kötträtten och allas kött var welldone. Vid påtalan så kunde inte servitrisen förstå oss så kocken kom ut och sa att vi skulle bli kompenserade om vi valde att äta rätterna ändå. Vi hade väntat länge och tyckte det var synd med matspillet så vi tyckte det var ok.
Men köttet upplevdes som kokt och senigt utan kryddor. När notan skulle betalas så fick vi 19kr i rabatt på notan som kostade 2000kr.
Bedrövligt!!! Några timmar senare mådde ingen av oss bra och bara tanken på köttet gav kväljningar.

Alltså; dåliga råvaror, usel kock, outbildade servitriser och ingen förmåga att kommunicera med sina gäster.

Datum för besöket: december 2019
2  Tack M1102OTjessicaw
Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Vi såg framemot en god entrecote köttbit och beställde medium och övriga i vårt sällskap blodig
Det tog lång tid att få maten och till sist fick vi in vår mat. Vet inte vad det var för kött men det var en kokt köttbit
Inte i närheten av en entrecote som skulle ha varit medium
Rek inte denna restaurang

Datum för besöket: december 2019
Tack BackPacker646199

Resenärer som tittade på Njutbar tittade också på

Malmö, Skåne län

Malmö, Skåne län

Besökt Njutbar? Berätta vad du tyckte!