2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com180 US$
CheapTickets180 US$
eDreams180 US$
Travelocity180 US$
Hurb209 US$

Bra service och alltid glatt bemötande. Ligger utmärkt vid vattnet, längs promenadstråken för den som vill springa innan frukosten. kommer med största sannolikhet att boka detta hotell vid fler tillfällen

Tack patrick0lss0n
Joakim Vinnardag, General Manager på Havshotellet, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Bäste Patrick, stort tack för din fantastiska recension! Vi är så glada att du gillade vårt hotell och det härliga området här på Limhamn. Ja visst är det härligt! Man kan spring/promenera ända till Öresundsbron på minde än 45 min. Nästa gång du bokar berätta för oss vilket rum du bott i så har du chansen att testa ett annat av våra 21 unika rum! Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka! /Teamet på Havshotellet

Överraskande fint hotell som låg perfekt beläget vid havet. Rummen var inredda på ett personligt sätt efter olika historiska skepp. Ett måste att uppleva om man har har vägarna förbi Malmö. Jag har precis hittat mitt nya smultronställe!

Tack alexandercr2021

Bäste Alexander, stort tack för din fantastiska recension! Vi är så glada att du funnit ditt smultronställe och att vi får ha dig som vår gäst. Nästa gång du bokar berätta för oss vilket rum du bott i så har du chansen att testa ett annat av våra 21 unika rum! Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka! /Teamet på Havshotellet

Omdömet skrevs 8 maj 2021

Fantastiskt trevligt hotell med unik design och väldigt mysig Lounge!
Räkmackan måste man vara prova om man är där!
Personalen är fantastisk också och mycket trevliga!
Rummen har sängar där man kan ställa in hårdheten i madrassen efter önskemål!
Det fanns även öronproppar om man skulle behöva det!

Tack Eddie_Johansen

Bäste Eddie, stort tack för din fantastiska recension! Vi är så glada att du gillade oss, vårt hotell och The Lounge. Vi älskar också räkmackan! :-) Nästa gång du bokar berätta för oss vilket rum du bott i så har du chansen att testa ett annat av våra 21 unika rum! Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka! /Teamet på Havshotellet

Omdömet skrevs 5 maj 2021

Vänlig o mycket hjälpsam personal. Otroligt originella rum som går olika gamla skepps tecken.
Åt mat i den nyöppnade The lounge. Mysigt och trivsamt inrett. Åt årets godaste räkmacka.
Kan varmt rekommendera Havshotellet.

Tack anderslindqvist51

Bäste Anders, stort tack för din fantastiska recension! Vi är så glada att du gillade vår inredning, räkmackan och det bemötande du fick av oss. Nästa gång du bokar berätta för oss vilket rum du bott i så har du chansen att testa ett annat av våra 21 unika rum! Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka! /Teamet på Havshotellet

Omdömet skrevs 5 maj 2021

Trevligt bemötande. Fint läge av hotellet i limhamn, nära till strand och park för morgon promenad. Sköna sängar som är dessutom justerbara. Trevliga rum med olika tema, väldigt vackert. Generellt bra men en sak som är viktigt som kunde ha förbättrats, det var frukosten. Trotts att hotellet var fullbokad långt innan av andra så verkade som att personalen hade inte tid att planera in bra hotell frukost. Nu var vi där med ungdomar som ville ha hotell frukost och som såg framemot det. Vi fick betala en hög pris för boendet för 2 nätter och förväntade också fin och bra hotell frukost. Men vi blev lite besvikna, det fattades så många saker och inget togs fram även efter önskemål. Så lite minus kanten där, dålig frukost med tanke på hög boende pris.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack kakolikuar08
Joakim Vinnardag, General Manager på Havshotellet, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Bästa gäst, tack för att du tagit dig tiden att skriva en recension! Vi är så glada att ni gillade sängarna och de unikt inredda rummen!
Hemskt ledsen servicen vid frukosten inte fungerade. Ber verkligen om ursäkt för detta. Så är det inte meningen att det ska vara! Förstår också att era ungdomar var sugna på de varma rätter som många hotell erbjuder. Vi har valt att fokusera på en variation av fräsha livsmedel och det man annars kan vänta sig men på grund av begränsat utrymme i vårt kök har vi inte möjlighet att tillaga varma rätter. Vi hoppas kunna utveckla detta framöver.
Vi bjuder gärna på Fogarollis goda barista kaffe eller varsitt bakverk i vår populära Lounge nästa gång ni besöker Malmö, samt 10% rabatt på login nästa gång ni bor hos oss. Önskar ni utnyttja detta erbjudande lägg ett mail till oss så skickar vi en bekräftelse.
Med önskan om en fortsatt fin dag!
Anna Eriksson, receptionen Havshotellet