Omdömet skrevs 27 juli 2020

Gullig personal och familje-känsla på hela stället, sköna sängar, fint läge vid Sibbarp och Kajuterian (med god mat! Missa inte musslorna!), rent och fräscht och verkligen inget att klaga på på något sätt.

1  Tack 140bea
Joakim Vinnardag, General Manager på Havshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2020

Bästa gäst, tack för din fina recension! Vi är så glada att du gillade vårt hotell. Så härligt att du också hann njuta av de vackra omgivningarna! Nästa gång du bokar hos oss, meddela oss gärna vilket rum du bott i så har du chansen att uppleva ett annat av de 21 unikt inredda rummen! Vi önskar en skön dag och varmt välkommen åter! /Teamet på Havshotellet

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Trevligt hotell med bra läge för oss som cyklade Sydkustleden. Bästa sängarna med individuella inställningsmöjligheter. Trevlig frukost som erbjöd det mest grundläggande. Ingen varm frukostmat som t ex äggröra. Frukostpersonalen var mycket trevlig och omtänksam. Det som drar ned helhetsbetyget är priset. Vi betalade strax över 1900 skr för en natt, vilket enligt mig är omotiverat jämfört med andra övernattningar vi haft i sommar där vi fått lika bra rum med bättre frukost för ca 1000 skr. Trevligt bemötande vid ankomst!

1  Tack Carl L

Bästa gäst, tack för din fina recension! Vi är så glada att du gillade vårt hotell och de nya justerbara sängarna. Hoppas att du också hann njuta av de vackra omgivningarna! Nästa gång du bokar hos oss, meddela oss gärna vilket rum du bott i så har du chansen att uppleva ett annat av de 21 unikt inredda rummen! Vi önskar en härlig dag och varmt välkommen åter! /Teamet på Havshotellet

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vi hade hotellet som bas för diverse utflykter längs Skånes sydkust fem dagar. Fint hotell med personliga rum med båttema. Frukosten var bra och serverad på brickor. Trevliga omgivningar i Limhamn nära bron. Städningen fallerade några gånger men vi kan rekommendera detta charmiga hotell.

Tack Paradise59730225066

Bästa gäst, tack för din fina recension! Vi är så glada att ni gillade vårt hotell och hade möjligheten att njuta av Skåne! Beklagar verkligen att städningen inte var konsekvent. Nästa gång du bokar hos oss, meddela oss gärna vilket rum ni bott i så har du chansen att uppleva ett annat av de 21 unikt inredda rummen! Vi önskar en härlig dag och varmt välkommen åter! /Teamet på Havshotellet

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Rent och fräscht hotell med trevlig personal. Rummen var olika inredda efter olika fartyg. Charmigt. Nära havet, restauranger och mysiga promenader.
Vi kände oss verkligen välkomna.
Jättesköna sängar och bra frukost trots corona.

1  Tack KatarinaE84

Bästa Katarina, stort tack för din fina recension! Vi är så glada att ni gillade vårt hotell och de nya justerbara sängarna. Så härligt att ni också hann njuta av de vackra omgivningarna! Nästa gång du bokar hos oss, meddela oss gärna vilket rum ni bott i så har du chansen att uppleva ett annat av de 21 unikt inredda rummen! Vi önskar en härlig dag och varmt välkommen åter! /Teamet på Havshotellet

Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Vi hade bokat Limhamnspaketet som inkluderade middag och frukost. Väldigt serviceminded personal som gjorde sitt yttersta för att vi skulle trivas. Välstädade rum med badrumsprodukter. Mycket trevligt med överraskning på rummet!

Tack juhlinjohanna

Bästa Johanna, tack för din jättefina recension! Vi är så glada att ni gillade vårt hotell och Limhamnspaketet. Hoppas att ni också hann njuta av de vackra omgivningarna! Nästa gång du bokar hos oss, meddela oss gärna vilket rum du bott i så har du chansen att uppleva ett annat av de 21 unikt inredda rummen! Vi önskar en härlig dag och varmt välkommen åter! /Teamet på Havshotellet