“Bra och trevligt”

20:00
Rankad som nr 36 av 989 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 4 januari 2022 från mobil enhet

Vi var där för andra gången efter flera månaders mellanrum. Båda gångerna ville vi äta haggis och blev besvikna då vi fick veta att det var slut. Vi åt istället Angusburgare som var välsmakande och goda ostar till efterrätt. Lite märkligt att en skotsk restaurang inte alltid kan servera haggis. Kan rekommendera då stället annars är mysigt med trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2022
1  Tack Jacksonsweden

Omdömet skrevs 29 oktober 2021

En kväll i oktober så bokade vi bord för två på uteserveringen på restaurang Drumbar. Bokningen gick jättebra.
När vi kom till restaurangen blev vi trevligt bemötta även om vi fick leta reda på hovmästaren.
Vi beställde snabbt mat och dryck och drycken kom snabbt. MAten tog inte så värst lång tid heller.
Maten såg verkligen aptitlig ut men tyvärr så motsvarades detta inte av smakerna. Det var helt enkelt inte så mycket smaker. Det motsvarade inte utseendet så att säga. Kanske vågar dom inte krydda såp mycket för att det skall passa alla men vi var lite missnöjda med maten. När vi gick därifrån tänkte vi att det hade vi gjort bättre hemma själva.
Dock oklanderlig service hela tiden. Vi hade ett jättebra bord på serveringen så alla förutsättningarna fanns där.
Dock tycker vi att dom inte skall servera maten på de brickor de använder. När man skär i maten så roterar hela brickan och det blir lite jobbigt att hålla allt på plats under ätandet.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack bjornarnsand
Omdömet skrevs 4 september 2021 från mobil enhet

Vi hade bokat bord och det funkade bra. Trevlig personal och god mat. Snabb service och gott om utrymme. En del maträtter som haggis var tyvärr slut men vi åt annat gott.

Datum för besöket: september 2021
1  Tack Jacksonsweden
Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt bemötande och bord utomhus i 30° värme. Beställde Haggis som smakade utmärkt som vanligt.
Steak Sandwich till huvudrätt och den var OK, brödet trist och påminde om källarfranska.
Avslutade med ostbricka och det var inte alls kul. Ingen presentation av ostarna och en märklig marmelad som mest påminde om chutney.
Stundtals ok service men tyvärr ofta inte särskilt bra.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 235h_kanr
Omdömet skrevs 5 februari 2021 från mobil enhet

I Göteborg där vi bor finns ingen Skotsk restaurang så vi jublade när vi fann denna. Trevligt ställe och underbar personal. Vi tog Haggis till förrätt och den var jättegod. Mycket nöjda.

Datum för besöket: februari 2021
Tack amyzak54

Resenärer som tittade på Drumbar Lilla Torg tittade också på

Besökt Drumbar Lilla Torg? Berätta vad du tyckte!