“Bra plejs”

20:00
Rankad som nr 36 av 989 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 4 september 2021 från mobil enhet

Vi hade bokat bord och det funkade bra. Trevlig personal och god mat. Snabb service och gott om utrymme. En del maträtter som haggis var tyvärr slut men vi åt annat gott.

Datum för besöket: september 2021
1  Tack Jacksonsweden

Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Trevligt bemötande och bord utomhus i 30° värme. Beställde Haggis som smakade utmärkt som vanligt.
Steak Sandwich till huvudrätt och den var OK, brödet trist och påminde om källarfranska.
Avslutade med ostbricka och det var inte alls kul. Ingen presentation av ostarna och en märklig marmelad som mest påminde om chutney.
Stundtals ok service men tyvärr ofta inte särskilt bra.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 235h_kanr
Omdömet skrevs 5 februari 2021 från mobil enhet

I Göteborg där vi bor finns ingen Skotsk restaurang så vi jublade när vi fann denna. Trevligt ställe och underbar personal. Vi tog Haggis till förrätt och den var jättegod. Mycket nöjda.

Datum för besöket: februari 2021
Tack amyzak54
Omdömet skrevs 19 oktober 2020

Hit går man inte för maten, den är helt okay men inte så mycket mer, knappt prisvärd men passar bra med en öl, öl finns det gott om och det är nog därför man går dit.

Datum för besöket: mars 2020
Tack L2618LOrichardt
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Med sin härliga miljö och innergård, där historien sitter i väggarna, är Drumbar ett mycket bra val vid ett besök på Lilla torg.

I övrigt imponerande varken maten eller servicen, utöver en medelmåttig bedömning.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack StefanJ227

Resenärer som tittade på Drumbar Lilla Torg tittade också på

Besökt Drumbar Lilla Torg? Berätta vad du tyckte!