“Trevlig kväll på Drumbar ”
Omdöme om Drumbar Lilla Torg

Drumbar Lilla Torg
Boka bord
sön 27/9
20:00
Rankad som nr 36 av 975 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Vi hade en väldigt trevlig kväll på Drumbar! Vi fick plats i deras ”Beer garden” som låg i innergården. Detta gjorde att vi kom bort från allt tjo och tjim ute på lilla torg denna lördagkväll. Servicen var bra, maten var bra och drycken var bra! Vi åt ostron till förrätt, vilket var väldigt uppskattat. Alla i sällskapet valde fish & chips till huvudrätt, vilken vi absolut kan rekommendera. Besöket var helt klart prisvärt. Hit kommer vi gärna igen nästa gång vi besöker Malmö!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack simonloden

Omdömet skrevs 28 mars 2020

Mysig uteservering där solen kom den sista timmen men med extra värme så var det inget problem. Bara engelskspråkig personal som kanske äldre tycker är jobbigt men servicen är fantastiskt. Återkommer för att pröva maten också men kommer nog inte bli besviken. Bra trots att det är på Lilla Torg som är Malmös ”inne-ställe” bland de yngre.

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack BOF265
Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Ligger perfekt på Lilla torg, som i sig är mysigt. Genuint Brittisk atmosfär som förstärks av att personalen endast talar engelska. God mat och dryck. Missa inte Haggisen som är supergod.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack Backis63
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Ett kanonfint mysigt ställe, man blir väl omhändertagen av en trevlig personal' bra service och framförallt väldigt god mat, vi åt burgare och ribbs, gott

Datum för besöket: december 2019
1  Tack balbin100
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

Vi slank in för lunch en småkyligt lördag. Vi beställde saffransrisotto och en fish & chips. Under tiden tog vi vars en god drink medan vi väntade.
portionerna som kom ut var välfyllda och fantastiskt goda. Vi bytte tallrik efter halva så vi båda fick smaka. Priset var precis lagom för vad vi fick på tallriken. Vi var supernöjd av lunchen och återkommer gärna.

Datum för besöket: december 2019
2  Tack Kajsap71

Resenärer som tittade på Drumbar Lilla Torg tittade också på

Besökt Drumbar Lilla Torg? Berätta vad du tyckte!