“AW med kvällssol”

20:00
Rankad som nr 36 av 958 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 28 mars 2020

Mysig uteservering där solen kom den sista timmen men med extra värme så var det inget problem. Bara engelskspråkig personal som kanske äldre tycker är jobbigt men servicen är fantastiskt. Återkommer för att pröva maten också men kommer nog inte bli besviken. Bra trots att det är på Lilla Torg som är Malmös ”inne-ställe” bland de yngre.

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack BOF265

Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Ligger perfekt på Lilla torg, som i sig är mysigt. Genuint Brittisk atmosfär som förstärks av att personalen endast talar engelska. God mat och dryck. Missa inte Haggisen som är supergod.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack Backis63
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Ett kanonfint mysigt ställe, man blir väl omhändertagen av en trevlig personal' bra service och framförallt väldigt god mat, vi åt burgare och ribbs, gott

Datum för besöket: december 2019
1  Tack balbin100
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

Vi slank in för lunch en småkyligt lördag. Vi beställde saffransrisotto och en fish & chips. Under tiden tog vi vars en god drink medan vi väntade.
portionerna som kom ut var välfyllda och fantastiskt goda. Vi bytte tallrik efter halva så vi båda fick smaka. Priset var precis lagom för vad vi fick på tallriken. Vi var supernöjd av lunchen och återkommer gärna.

Datum för besöket: december 2019
2  Tack Kajsap71
Omdömet skrevs 12 oktober 2019

God mat och deras innergård ger en lugnare miljö. Lite stressad personal men dom gör så gott dom kan.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack 625peter61

Resenärer som tittade på Drumbar Lilla Torg tittade också på

Besökt Drumbar Lilla Torg? Berätta vad du tyckte!