“Mysig Brittisk Pub”

20:00
Rankad som nr 36 av 958 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Ligger perfekt på Lilla torg, som i sig är mysigt. Genuint Brittisk atmosfär som förstärks av att personalen endast talar engelska. God mat och dryck. Missa inte Haggisen som är supergod.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack Backis63

Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Ett kanonfint mysigt ställe, man blir väl omhändertagen av en trevlig personal' bra service och framförallt väldigt god mat, vi åt burgare och ribbs, gott

Datum för besöket: december 2019
1  Tack balbin100
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

Vi slank in för lunch en småkyligt lördag. Vi beställde saffransrisotto och en fish & chips. Under tiden tog vi vars en god drink medan vi väntade.
portionerna som kom ut var välfyllda och fantastiskt goda. Vi bytte tallrik efter halva så vi båda fick smaka. Priset var precis lagom för vad vi fick på tallriken. Vi var supernöjd av lunchen och återkommer gärna.

Datum för besöket: december 2019
2  Tack Kajsap71
Omdömet skrevs 12 oktober 2019

God mat och deras innergård ger en lugnare miljö. Lite stressad personal men dom gör så gott dom kan.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack 625peter61
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Inte så mycket folk ute en tisdag....
Vi hade bokat för ~20 pers. Fått meny på epost så vi kunde förbeställa.
Men.. vi hade fått fel meny. Kanske inte så bra MEN då kunde jag ist få in en bra Haggis.
Trevlig o leende personal som vanligt.
Kanonkväll fick vi.

Datum för besöket: september 2019
Tack 738ovek

Resenärer som tittade på Drumbar Lilla Torg tittade också på

Besökt Drumbar Lilla Torg? Berätta vad du tyckte!