“Bästa sushi”

Maguro Sushibar
Rankad som nr 172 av 947 Restauranger i Malmö
Kök: Japanskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Super gott!!! Ett måste. Testa sushi och även varmrätterna!! Min favorit yaki som finns på bild, kan äta denna varjedag!!

Tack Berivan K

Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Ett ganska klassiskt svenskt sushihak men sushin som serveras är inte helt klassisk utan dom har lite ambition i sina bitar... Stor variation även på lunchens 12-14 bitar för 79 kr! Superbra tycker jag.

Jag vet inte om detta är Malmös bästa sushiställe men säkerligen bland de bättre just med tanke på deras variation med olika rullar och t o m svamp.

Råvarorna verkar bra... Räkorna är torra och fina och dom har bemödat sig ta av det lilla stjärtskalet t o m.

Rekommenderas!

1  Tack Marcus N
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Maguro serverar riktigt god sushi. Är själv förtjust i deras Yakiniku, men de har även anddra goda wokrätter. Trevlig snabb service. Ta gärna med hem då det är få sittplatser. Bra kvalitet för pengarna. Hit går vi gärna igen.

Tack Max H
Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Maten var på riktigt jättegott! Och jag är kräsen, rekommenderas varmt! En riktig höjdare, prisvärt!

Tack goldgirl79
Omdömet skrevs 9 februari 2017 från mobil enhet

Innovativ, smakrik och prisvärd sushi. För den här prisklassen får du inte bättre sushi i Malmö. Finns även anpassat för veganer & gravida/ammande vilket uppskattas när man har sällskap med särskilda preferenser. Har köpt sushi från Maguro många gånger och ännu aldrig blivit besviken; alltid jättegott!

Tack herrochfruelven

Resenärer som tittade på Maguro Sushibar tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Maguro Sushibar? Berätta vad du tyckte!