“Romantiskt och gott”

V.E.S.P.A Grande
Rankad som nr 271 av 966 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: En italiensk restaurang med egna råvaror. Prova gärna våra härliga Bianca pizzor, färsk pasta eller matiga sallader.

Väldigt personligt. Maten jättebra. Vi åt pasta med vongole och blåmusslor med pommes. Perfekt. Deras vin meny är jätte bra. Importerar det mest om inte allt själva. Mysig lokal med diskret italiensk musik i bakgrunden.

Datum för besöket: september 2021
Tack tomollov

Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Vi åt två olika pastarätter. Helt ok, men inget man kommer att minnas. Snabb och effektiv servis. Härlig utsikt över Sundet.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Jörgen D
Omdömet skrevs 11 oktober 2020

Pizza med bresaola, toppkvalite riktigt god. Vill man ha genuin italiensk mat ska man dit. Servicen var grym, Tack!

Datum för besöket: november 2019
Tack Hussen174
Omdömet skrevs 11 oktober 2020

En restaurang med genuina och goda italienska rätter, stort utbud av fina viner och en hängiven och kunnig personal.
Utsikten är även ett stort plus!

Datum för besöket: april 2020
Tack AlexandraM4521
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Pizzan var smaklös , oljan hade dom hällt som en skål i mitten vilket var vidrigt ! Personalen frågade inte om maten smakade bra eller om vi ville ha något mer eller betala. Så nej hit går vi inte igen ! Finns så mycket andra ställen som är så otroligt goda och framförallt med trevlig personal !

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack rebeccajogu

Resenärer som tittade på V.E.S.P.A Grande tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt V.E.S.P.A Grande? Berätta vad du tyckte!