“Ok, men inte mer”

V.E.S.P.A Grande
Rankad som nr 285 av 968 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: En italiensk restaurang med egna råvaror. Prova gärna våra härliga Bianca pizzor, färsk pasta eller matiga sallader.
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Vi åt två olika pastarätter. Helt ok, men inget man kommer att minnas. Snabb och effektiv servis. Härlig utsikt över Sundet.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Jörgen D

Omdömet skrevs 11 oktober 2020

Pizza med bresaola, toppkvalite riktigt god. Vill man ha genuin italiensk mat ska man dit. Servicen var grym, Tack!

Datum för besöket: november 2019
Tack Hussen174
Omdömet skrevs 11 oktober 2020

En restaurang med genuina och goda italienska rätter, stort utbud av fina viner och en hängiven och kunnig personal.
Utsikten är även ett stort plus!

Datum för besöket: april 2020
Tack AlexandraM4521
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Pizzan var smaklös , oljan hade dom hällt som en skål i mitten vilket var vidrigt ! Personalen frågade inte om maten smakade bra eller om vi ville ha något mer eller betala. Så nej hit går vi inte igen ! Finns så mycket andra ställen som är så otroligt goda och framförallt med trevlig personal !

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack rebeccajogu
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Personalen lämnar dryck och mat vid fel bord, när det upptäcks rycker man bort vattenflaskan och glasen från det felaktiga bordet istället för att servera nytt vatten o glas vid bordet som det var ämnat för! Vi beställde ytterligare ett glas vin och öl och fick säga till en gång till. Vi fick besked om att huvudrätten skulle dröja 5 minuter men fick vänta 30 minuter på en överstekt oxfilé och en blodig oxfilé. Servitören förstod inte svenska och tydligen inte italienska heller eftersom han inte kunde utföra de uppmaningar som han fick av övrig personal. Jag undrar hur man kan följa arbetsmiljölagen med personal som inte förstår enkla anvisningar. Följs kollektivavtalet? Aldrig mer!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Lars B

Resenärer som tittade på V.E.S.P.A Grande tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt V.E.S.P.A Grande? Berätta vad du tyckte!