“Nonchalant ”

V.E.S.P.A Grande
Rankad som nr 282 av 972 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: En italiensk restaurang med egna råvaror. Prova gärna våra härliga Bianca pizzor, färsk pasta eller matiga sallader.
Omdömet skrevs 12 juli 2019 från mobil enhet

Står i entrén och väntar på att bli placerad vid något bord. Fastän dom tittade på oss flera gånger så bara nonchalerade dom oss. Tydligen ville dom inte ha våra pengar... gick därifrån efter 10 minuter.

Tack 884patrikp

Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Hustrun och jag tyckte om våra pizzor. Trevligt med italienska öl som man inte är så vanliga. Tycker att servicen var ok men det saknas finess. Köper man två öl av olika slag ska man rimligen få ett nytt glas till öl nr 2. Jag gillar inte att få frågan ”would you like to order?” på en svensk restaurang. Här talar vi svenska.

Tack 776karstenn
Omdömet skrevs 8 juli 2019

Förvirringen är total. Saker blir inte bara fel utan glöms bort också. Sen när det kommer in så är maten, till råga på allt, helt smaklös. Och dyr. Läget är mycket bra dock, men det är också det enda.

Tack Mattias J
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Förvirrad personal!
Pizzan var smaklös och nästan inget kött på den. Snarare med spår av kött.

Läget är super bra men de är också det enda. Köp med er mat och sätt er på trappan vid vattnet istället.
Billigt är det inte heller.

Datum för besöket: juni 2019
Tack pempelempe
Omdömet skrevs 22 juni 2019 från mobil enhet

Okej pizza men inte alls prisvärd, men framförallt dålig service och attityd. 25min innan vi fick dricka

Datum för besöket: juni 2019
Tack fredrika871

Resenärer som tittade på V.E.S.P.A Grande tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt V.E.S.P.A Grande? Berätta vad du tyckte!