“Kul ställe o god mat”

Välfärden - kök & kaffe
Boka med
Välfärden - kök & kaffe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 689 av 965 Restauranger i Malmö
Kök: Svenskt
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Lunch
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Vi gick hit 3 vuxna och ett barn. Annorlunda ställe men personligt lunchställe. Vällagat o gott. Prisvärt.

Tack Hans b

Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Tog sen vegetariska nasi goreng smakade inte mycket. Bröd var ok , salladsbuffén var där mycket kål, ok
Inte värd de 95 kr. Ok miljö

Tack 19anetteb
Omdömet skrevs 12 augusti 2016 från mobil enhet

Bästa lunchstället i Malmö. Riktigt bra mat. Ekologiskt och vällagat med finess. Aningen dyrare än andra ställen men värt varenda krona. Trevlig personal och bra atmosfär. Gå dit!!!

Tack thomaspQ7200ET
Omdömet skrevs 26 april 2016 från mobil enhet

Här får man alltid vällagad och spännande mat. Man använder råvarorna mycket kreativt och värnar om kvaliteten. Alltid ett gediget vegetariskt alternativ.

Tack Lärar A
Malte R, Ägare på Välfärden - kök & kaffe, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2016

Hej. Vad roligt att höra. Det stärker oss i vår dagliga strävan. Tack så mycket!

Omdömet skrevs 3 september 2015 från mobil enhet

Provade en helt vanlig lunch. Fiskburgare med en helt underbar egen lagad remouladsås. Faktiskt gjorde den hela lunchen. Fisken var god men för att vara lunch mittemot malmö högskola så var det ganska dyrt. Dagens 90kr och det var en väldigt liten portion.

Tack Patrik C

Resenärer som tittade på Välfärden - kök & kaffe tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Välfärden - kök & kaffe? Berätta vad du tyckte!