“Underbar miljö och god lunch”

Slottsträdgårdens Kafé
Rankad som nr 10 av 47 Smått och gott i Malmö
Omdömet skrevs 20 maj 2021 från mobil enhet

Underbar miljö och god lunch åt vi här en vårdag i maj!
Tulpanerna stod i prunkande blom och bidrog till en fin upplevelse.
Bra personal, snabbt och smidigt trots alla bord upptagna.
En promenad i parken efteråt är ett måste!

Datum för besöket: maj 2021
2  Tack hannabE5304EG

Omdömet skrevs 10 april 2021

Tredje gången vi fikade här, ville ge kaféet en sista chans. Lika besviken denna gång. Torr morotskaka och frallor som verkar vara bakta för tre dagar sedan, med stenhård ost på. Går aldrig hit igen.

Datum för besöket: april 2021
Tack FridaK193
Omdömet skrevs 22 mars 2021 från mobil enhet

Äntligen vår och man kan njuta på detta trevliga ställe i Malmö. Åt fläsk med löksås, en rätt jag inte ätit på 35 år. Det var gudomligt gott och vällagat.
Efter promenaden återkom vi för en läcker fika.
Trevlig miljö och alltid lika gott, vad man än väljer.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack mia_marie56
Omdömet skrevs 8 oktober 2020

Vi tog bara något att släcka törsten men vilken härlig plats och vi gick tillbaka för att ta något att äta men då var det så mycket folk så vi får göra vårat andra besök en annan gång.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Jocke72A
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Hösten i slottsparken är fantastisk, så därför passade en fika perfekt idag.
Man kan sitta ute el inne, gott om uteplatser, parasoller, tak mm
Tog deras lördag/söndag fika m scones , ost marmelad , ingefära shot, kaffet serverades i trevliga kannor.
Övriga i familjen provade cheesecake,morotskaka, chailatte alla väldigt nöjda.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 05708GMmonical

Resenärer som tittade på Slottsträdgårdens Kafé tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Slottsträdgårdens Kafé? Berätta vad du tyckte!