“Ingen höjdare längre”

Via Napoli
Rankad som nr 31 av 1 050 Restauranger i Malmö
Prisklass: 75 kr - 374 kr
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 31 januari 2023 från mobil enhet

Från att ha varit en av malmös bästa pizzerior så har det nu blivit ytterst mediokert. Dåliga pizzor som är blöta i botten, halvtaskig service med småberusad kypare får oss att välja andra ställen i fortsättningen.

Datum för besöket: januari 2023
Tack Kenta123

Omdömet skrevs 4 januari 2023 från mobil enhet

Varit där ett antal gånger nu. Levererar alltid. Fantastisk mat, fantastisk service och stämning. Med bra råvaror ger restaurangen verkligen smaken av Italien. Rekommenderar speciellt lasagnen.

Var där med tjejen som fyllde år och hon fick med sig glass hem som en överraskning.

5/5!!

Datum för besöket: januari 2023
1  Tack Knarreman
Omdömet skrevs 4 december 2022 från mobil enhet

Riktig känsla av Italiensk restaurang, högt tempo med full fart hela tiden. Fullsatt men lite hög ljudnivå. Vi åt napolitanska pizzor helt otroligt goda.

Datum för besöket: november 2022
1  Tack MariaB6577
Omdömet skrevs 5 november 2022 från mobil enhet

Tyvärr changserat totalt. Beställde pasta (dagens) som var uppvärmd men iskall i mitten. Gången tidigare glömde de bort en i sällskapets beställning. Pizzorna är fortfarande ok, men tusen gånger bättre på grannrestauranten La Nonina. Glassen är fortfarande Malmös bästa.

Datum för besöket: november 2022
1  Tack Q627DMhansl
Omdömet skrevs 9 oktober 2022 från mobil enhet

Fick erbjuden bord i deras inglasade uteservering när jag ringde och boka med min familj, vilket inte var sant !! Det var en öppen uteservering med vindskydd. Maten var under ok och vi frös ihjäl men killen som servera oss var toppen allt annat var dåligt.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack valentinamG6013EG

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.