“Italiensk pärla!”
Omdöme om Via Napoli

Via Napoli
Rankad som nr 31 av 967 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar

En italiensk pärla! Överraskande bra restaurang belägen i ett av Malmös härligaste bostadsområden nära stranden. Vi var här på lunch med familjen. Något begränsad lunchmeny men bra! Vi åt Napolitansk pizza med 4 sorters ostar - god. En barnportion med spaghetti bolognese - go. Samt en fylld pasta med ricotta - god.
Jag vill definiera restaurangen som en kvarterskrog med klass!
Rekommenderas!

Tack friberg99

Vi blev rekommenderade att testa denna pizzerian av vänner då jag älskar napolitanska pizzor. Vi ringde in då vi ville hämta pizzorna istället för att äta på plats, dem svara snabbt i telefon och ber oss vänta en kort stund. 20 minuter senare är vi utanför restaurangen och får beställa på plats istället, hon har fortfarande inte kommit tillbaka till telefonen. När vi kommer in hittar dem på en lögn om att telefonen inte fungerar när vi hört dem i bakgrunden hela tiden. Men hade pizzorna varit goda hade allt varit ”förlåtet”.

Antagligen stressade dem med pizzorna för min margarita va bränd på kanterna men rå i mitten och mozzarella osten var inte ens smält så blev som klumpar av gumi. Min sambo beställde en salamipizza och även hans va ”rå” i mitten.

Tyvärr kommer vi inte beställa här igen. Riktig besvikelse.

Tack aliciabO8025TE

Genuin italiensk mat, speciellt äkta napolitano pizza, trevlig atmosfär och personal. Ett trevligt ställe för familj/vänner träff.
Rekommenderas.

Tack mikekalt
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Fantastisk personal o miljö samt mat. Kan ge mina bästa rekommendationer. Kommer absolut komma hit fler gånger.

2  Tack Z5036SJmariab
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Ett härligt italienskt ställe med charm och lite kaos. Pizzorna är supergoda- pastan ok. Väldigt trevlig personal. Toaletterna var fräscha. Glasserian dörr i dörr är också värd ett besök efteråt.

2  Tack alexandraeV3055JF

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!