“Trevligt kaos!”
Omdöme om Via Napoli

Via Napoli
Rankad som nr 31 av 967 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Ett härligt italienskt ställe med charm och lite kaos. Pizzorna är supergoda- pastan ok. Väldigt trevlig personal. Toaletterna var fräscha. Glasserian dörr i dörr är också värd ett besök efteråt.

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack alexandraeV3055JF

Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Vi har varit här flera gånger och även beställt hem. Alltid lika gott och fräscht. Miljön i restaurangen är underbar då den tar en till medelhavet.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack patriciamenger
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Supertrevlig restaurang utanför centrum, genuin mat dryck atmosfär. Många andra kallar sig italiensk restaurang och även tror sig vara det…..Detta är en italiensk restaurang !! Har varit här förut och kommer gärna hit igen.

Datum för besöket: juni 2021
3  Tack Jeppejeppsson
Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Mycket god pizza! Trevlig personal och atmosfär. Det känns som om man verkligen är i Italien när man är där. Tack till trevliga personalen.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Curious48317132840
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Vi gick in på via Napoli för att ta en pizza, där träffade vi bekanta och satt vid samma bord.
Pizzan var tyvärr väldigt tjock och degig, inte god som man förväntar sig när den är så dyr.
Personalen, speciellt kvinnan i kassan var extremt otrevlig och ohjälpsam, vi tilläts te.x. inte att dela notan, utan blev utskällda när vi ville göra det, vilket var ett problem för oss. Denna regel nämndes ej innan vi beställde.
Vi eller våra bekanta kommer aldrig att gå till via napoli igen efter detta.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack Stamkund2

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!