“God mat och trevlig uteservering ”
Omdöme om Via Napoli

Via Napoli
Boka bord
lör 19/6
20:00
Rankad som nr 31 av 953 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Jättegod mat och trevlig uteservering! Tog en dagens ravioli med ost och päron, god och helt ok pris! Efterätterna såg väldigt smaskiga ut men blev för mätt.

Tack 267idaa

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Nonchalant personal och viktigt man håller koll på gästerna. Önskar en välkommen är en självklarhet.
Nej, bättre kan ni!
God mat. Blir inga fler besök här.

Tack Ingrid R
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastiska personalen på Via Napoli gjorde det lilla extra och mer därtill för att ge vår möhippa en härlig upplevelse. Därtill fantastik pizza, atmosfär och drinkar! Kommer besöka nästa gång jag kommer till Malmö! Rekommenderas varmt.

Tack 702almad

Fantastisk pizza KATASTROFAL service!
Efter att vi fått in mat och dryck fick vi NOLL kontakt med personalen, vi skulle ha både mer dryck och dottern ville ha efterrätt men INGEN uppmärksammar oss, så vi frågar till slut om vi kan få betala och servitrisen säger bara ”KASSAN” så det var bara att ställa sig i den långa kön med människor som ska ha hämtmat för att betala. Spelar ingen roll hur jäkla bra pizzor man om man har NOLL känsla för servicen.

Datum för besöket: april 2021
Tack tindrat2019

Bra mottagare och visa bord, fick meny och satt och vänta 1 timme. Kommer 3 sällskap efter mig som fick beställning före mig. Underbemannat service. Nästa gång äter jag på 400grader istället

Datum för besöket: maj 2021
Tack mikael a

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!