“Sämsta servisen!”

ons 23/6
20:00
Rankad som nr 32 av 953 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar

Fantastisk pizza KATASTROFAL service!
Efter att vi fått in mat och dryck fick vi NOLL kontakt med personalen, vi skulle ha både mer dryck och dottern ville ha efterrätt men INGEN uppmärksammar oss, så vi frågar till slut om vi kan få betala och servitrisen säger bara ”KASSAN” så det var bara att ställa sig i den långa kön med människor som ska ha hämtmat för att betala. Spelar ingen roll hur jäkla bra pizzor man om man har NOLL känsla för servicen.

Datum för besöket: april 2021
Tack tindrat2019

Bra mottagare och visa bord, fick meny och satt och vänta 1 timme. Kommer 3 sällskap efter mig som fick beställning före mig. Underbemannat service. Nästa gång äter jag på 400grader istället

Tack mikael a

Personalen är verkligen mycket vänlig och pizzadegen är fantastisk, tjock och välgjord. Borden är vackert inredda i Amalfi-stil. Kaffet är också gott.

Tack ricc451
Omdömet skrevs 8 maj 2021

Fantastisk napolitansk pizza, den bästa du kommer att äta. Missa inte Via Palermo som ligger i direkt anslutning, där kommer du uppleva den mest naturliga och hantverksmässigt skickligt utförda gelaton i Sverige. Samt fantastisk personal! Grazie!!

//Daniel

Tack danielfM3168NP
Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Beställning av pizzor leverades av en taxi förare som ringde 20 minuter innan han kommit på plats och sagt att vänta utanför pga han har dålig GPS, pizzor tyvärr smakade inte bra heller, de var helt kalla.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack kreso7

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!