“🇮🇹🌟”

fre 30/10
20:00
Rankad som nr 30 av 948 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar

So far den mest genuina italienska restaurangen i Sverige. Kändes som man var i södra Italien minus kylan.. Och såklart plus för de napolitanska pizzorna. Kommer def.återkomma när jag har vägarna förbi malmö igen.

Datum för besöket: september 2020
Tack Y903WAemmaw

Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Har du inte ätit här så gör det!! Italienarna som jobbar här förstärker känslan av att vara i Italien. Och maten, främst pizzan, är gudomlig!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack josefin94
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Underbar pizza- miljön och Ivona mfl gör att man flyttar sig från Malmö till ...
Väl värt att både äta och uppleva

Datum för besöket: september 2020
Tack davidkK3456ZN
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Fantastisk atmosfär och känsla av det genuina Italy. Maten en gastronomisk positiv upplevelse, smaker som får en att minnas...
Personalen pigga, alerta och serviceminded. Lite ´TuttiFrutti´över det hela!!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack FamiljenHall
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vår favoritpizzeria i malmö har tappat stilen!

Hade bokat bord för att dottern som är på besök önskade att gå på Via Napoli när hon var på besök!

Tyvärr missades vår beställning och vi blev sittande utan mat!

Ingen kompensation efter påpekande förutom 10% på pizzorna!

Efter viss argumentation om kompensationen, fick vi efter att uttryckte detta, en kommentar som gör att vi inte kan komma tillbaka varken privat eller med affärsbekanta!

Förutom denna serviceanda, bör man kanske även fokusera på att ha en städad toalett i dessa tider!

Datum för besöket: juli 2020
Tack PaulS10735

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!