“Fantastiskt gott”

fre 14/8
20:00
Rankad som nr 33 av 958 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 7 juli 2020

Mycket trevlig Italiensk restaurang i ett lugnt område av Malmö. Nära till stranden och gångavstånd till centrum. Mycket inspirerande lokal och trevlig personal. Uteservering vid bra väder.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Robert T

Omdömet skrevs 6 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande men en till hade behövts i serveringen. Såg sällskap som gick för att de fick vänta för länge. Maten var verkligen typiskt italiensk. Bra smaker! Risotton hade fantastisk smak men var inte krämig. Det kändes nästan som man var i Italien, det var bara vädret som inte stämde

Datum för besöket: juli 2020
Tack birgittahkk
Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Italiensk restaurang med god service och mycket god mat.
Ett ord som talar för denna resturang är kvalitet

Datum för besöket: juni 2020
Tack Peter N
Omdömet skrevs 1 juni 2020

Vilket pris på malmös sämsta pizza, otroligt slarvigt gjord pizza massa ost deg och inte mycket annat. Värsta pizzan jag ätit i mitt liv.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Henke0802
Omdömet skrevs 1 juni 2020 från mobil enhet

Vi beställde två pizzor som var väldigt goda. Blev även trevligt bemötta och fick snabbt ett bord.

Problemen började när vi skulle beställa efterrätt; vi beställde en kaffe, en cappuccino och två glass med frukt. Efter en stund kom de ut med en kaffe. När det inte kommit något ytterligare efter 6-7 minuter påtalade jag att vi beställt en cappuccino och glass också, då kom de efter några minuter med min cappuccino. Ytterligare några minuter senare kom de med en glass, varpå vi påtalade att vi beställt två. Det dröjde ca 7-8 minuter för dem att ordna ytterligare en glass. Ingen ursäkt eller avdrag på notan för detta. Kaffet var kallt när glassen kom in och glass med frukt var att ta i - på den ena var det en physalis och tre blåbär, på den andra enbart tre blåbär... Glassen var god men ingen äkta gelato direkt...

Tråkigt på ett annars väldigt trevligt ställe!

Datum för besöket: maj 2020
Tack LoveL

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!