“Riktigt bra italiensk restaurang på vägen ner mot Öresundsparken”
Omdöme om Via Napoli

Via Napoli
Boka bord
mån 6/7
20:00
Rankad som nr 30 av 945 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar

Välbesökt och livlig italiensk restaurang med riktig "Italeinkänsla". Ofta fullsatt både inom- och utomhus. Effektiv betjäning, bra varierad meny, bra viner och öl. Rimliga priser.

Tack Stefan H

Omdömet skrevs 31 maj 2020

Inget att klaga på den fina maten och gott vin. Fick dock vänta 1 timme på maten och den serverades inte samtidigt som mina vänners mat. Jag hade ätit upp när mina vänner fick in sina pizzor. De var inte helt varma heller som man önskat. Trevlig personal, men stressad. Fick be om notan 2 ggr. Kan tänka mig gå tillbaka för den goda maten, men servicen måste upp en nivå.

Tack Messer12
Omdömet skrevs 26 maj 2020

Familjen åt olika pizzor och pasta. Alla rätterna var mycket goda, som vanligt. Mysig avslappnad stämning

Datum för besöket: april 2020
Tack PeterXXXX
Omdömet skrevs 2 maj 2020 från mobil enhet

Riktigt dålig pasta idag kall. Pastan var inte kokt den var hård. När jag sa till fick jag svaret den skall vara så.

Tack 969ingridj
Omdömet skrevs 23 april 2020

Inte bara en supermysig uteservering och trevlig personal. Utan pizzan ”Diavola” va ta mig tusan den bästa pizza nånsin. Utmärkt deg med perfekt bakning i ugnen, perfekt tomatsås, underbar mozzarella. Ovanpå detta en helt magisk chili-salami som slår allt. Inte för stark eller för svag. Och sedan massa parmesan. Allt detta gifter sig perfekt tillsammans och ger en smakupplevelse utan dess like. Så jag rekommenderar detta stället och maten starkt. Gå dit! Tack för en otroligt god pizza!

Datum för besöket: april 2020
Tack pastelpinkcup

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!