“Mycket god pizza”

mån 6/7
20:00
Rankad som nr 30 av 945 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 26 maj 2020

Familjen åt olika pizzor och pasta. Alla rätterna var mycket goda, som vanligt. Mysig avslappnad stämning

Tack PeterXXXX

Omdömet skrevs 2 maj 2020 från mobil enhet

Riktigt dålig pasta idag kall. Pastan var inte kokt den var hård. När jag sa till fick jag svaret den skall vara så.

Datum för besöket: maj 2020
Tack 969ingridj
Omdömet skrevs 23 april 2020

Inte bara en supermysig uteservering och trevlig personal. Utan pizzan ”Diavola” va ta mig tusan den bästa pizza nånsin. Utmärkt deg med perfekt bakning i ugnen, perfekt tomatsås, underbar mozzarella. Ovanpå detta en helt magisk chili-salami som slår allt. Inte för stark eller för svag. Och sedan massa parmesan. Allt detta gifter sig perfekt tillsammans och ger en smakupplevelse utan dess like. Så jag rekommenderar detta stället och maten starkt. Gå dit! Tack för en otroligt god pizza!

Tack pastelpinkcup
Omdömet skrevs 21 april 2020

Skulle äta med 3 andra vänner, restaurangen var inte ens halvfull. Mina 2 vänner fick sin mat medans vi väntade på våran. Dem åt sedan upp. Folk som hade beställt samma rätt som oss, och kom senare fick deras mat innan vi. När vi sa till blev vi otrevligt bemötta. Vi gick därifrån då dem ville vi skulle betala för pizzorna och ta med dem som take-away istället, vi tacka nej och han slängde pizzorna in i köket.

Tack kejey81
Omdömet skrevs 5 april 2020

Jag köpte takeaway pizza från er den 4 april. Bortsett från den långa väntetiden (vilket nog också delvis beror på Foodora) så var pizzan för kort gräddad. Botten var alltför mjuk och degig vilket förstörde hela upplevelsen eftersom ingredienserna annars var mycket goda och av bra kvalitet. Det är en trist upplevelse att få en pizza med en botten som är så våt att den här absorberats av och fastnat i pizzakartongen . Hoppas det var ett undantag.

Tack Aimalmo

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!