Tripadvisor

sön 29/3
20:00
Rankad som nr 29 av 934 Restauranger i Malmö
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar

Helt ok mat, känns hemmagjort. Intressant miljö. Mkt folk o snabbt tempo. Kostar en del, men ok för maten. Vinet är dock överpris på! Så, vill ni ha en känsla av familjeägd restaurang så får ni gå hit.

Datum för besöket: november 2019
Tack 735lanal

Superbra ställe med riktigt bra italiensk mat.
Atmosfären som att vara i en italiensk ristorante i Italien!
God mat, goda viner och trevlig service!

Tack ronnym505
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Fin italiensk restaurang med många rätter på menyn. Åt : Linguine allo Scogliq pasta med skaldjur mycket gott. Därefter Cappucino allt till belåtenhet

Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 14 februari 2020

Personalen på ViaNapoli var mycket trevlig både innan besöket vid bokningen men framförallt när vi kom dit. Vi var ett stort sällskap och beställningarna blev kanske lite krångliga men personalen var så trevliga och roliga och fick oss att känna oss välkomna. Det var fint i lokalen med mysig inredning, lagom stort och stämningsfull livemusik. Maten smakade gott, alla var nöjda, och med den breda menyn fanns det något för alla. Prisvärt, trevligt och framför allt gott! Första besöket på ViaNapoli men absolut inte det sista.

Tack AC123123
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Rekommenderar starkt! Bra service och super trevliga ägare. Min pojkvän är italiensk och kände sig som hemma. Magnifik mat, en upplevelse som måste göras om. Jag rekommenderar den här platsen för alla som vill känna sig som i Italien. Det var en av de bästa restaurangerna jag någonsin har ätit på!!!

Tack I7132CNjuliaj

Resenärer som tittade på Via Napoli tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Via Napoli? Berätta vad du tyckte!